Aangeboden: Peugeot 205 motorkap l groen M0SB, €45

Voor het (gratis) aanbieden van auto-onderdelen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Aangeboden: Peugeot 205 motorkap l groen M0SB, €45

Berichtdoor MarkVDE » 25 aug 2023, 11:33

Mijn 205'je heeft een andere motorkap gekregen, en nu mag de oude door naar een nieuwe eigenaar!
Deze komt van een '94-er 205 Forever, gespoten in metallic Vert Mayerling (donkergroen dus), en heeft zo'n 175.000 km achter de rug.
hoe is hij er aan toe?
Op zich niet verkeerd. Het is geen showroomconditie, maar hij is zeker toonbaar. Hij heeft een plek waar de blanke lak is beschadigd, een klein krasje, en wat lichte rimpels aan de rechterkant. Aan de voorkant heeft een deuk gezeten, maar die is anderhalf jaar geleden vakkundig uitgedeukt, en niet meer zichtbaar.
verder heeft hij bitumen aan de underkant om hem wat steviger te laten klinken :mrgreen: .
Kortom, op wat lakwerk na een prima toonbare motorkap, of een goeie basis voor eeen restauratie!

Hij staat erop voor €45, met bieden vannaf €35. Dat lijkt me erg redelijk, maar voor een liefhebber wil ik nog wel wat rekken.
Hij is op te halen in Valkenburg ZH (bij LEIDEN!), het liefst dit weekend of dat van volgende week.

Dit is de link :arrow: https://www.marktplaats.nl/v/auto-onderdelen/carrosserie-en-plaatwerk/m2014936654-peugeot-205-m0sb-motorkap-groen-vert-mayerling

Afbeelding
Nog steeds bezig met m'n 1e auto: de '94-er 205 'Philippe' Forever, die naar de Noordkaap is geweest!
Avatar gebruiker
MarkVDE
 
Berichten: 208
Geregistreerd: 23 sep 2019, 08:19
Woonplaats: Valkenburg(ZH)

Keer terug naar Onderdelen Aangeboden

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten