205 GL 1.1 te koop voor klussen of onderdelen

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

205 GL 1.1 te koop voor klussen of onderdelen

Berichtdoor V » 01 aug 2006, 20:28

Hoi,

Vlak na de laatste APK met de nodige reparaties is de koppeling van mijn 205 kapot gegaan. Ben zelf geen autoklusser, dus het is voor mij de moeite niet meer om er nog iets aan te (laten) doen. Vandaar dat ik hem hier te koop zet.

Richtprijs: 200 euro

Model: 205
Bouwjaar: 1989
Carrosserie: Hatchback 5-deurs
Brandstof: Benzine
Gewicht: 780 kg
Kleur: Rood
Kilometerstand: 143.281
Verder: Zonnedak

Bij de laatste APK (maart 06) zijn de rechter aandrijfashoes en stuurhuishoes vervangen.
In december 05 rotor, verdeelkap en bougies vervangen, injectiehuis gereinigd.
Maart 05
- achterdemper & klem vervangen
- demontage achterremdelen: gangbaar maken handremhevel/kabel, vervangen wielremcylinders links en rechts, reinigen remvoerringen, vervangen remleiding & wartel
- vervangen wiellager rechtsachter
- vervangen remleidingen voorzijde, afvullen en ontluchten remsysteem

Hij staat nu in Utrecht.
Interesse? Mail naar myllyway@hotmail.com

De foto is een beetje tragisch, maar rijden met kapotte koppeling werkt niet echt.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door V op 04 aug 2006, 14:28, in totaal 1 keer bewerkt.
V
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 01 aug 2006, 20:06

Berichtdoor Evert G.D » 02 aug 2006, 23:06

Lijkt me op het eerste gezicht toch nog wel een redelijk uitziende auto? 'k Heb al twee 205-en, als er nog 's een bijkomt is het een 404 of een pickup (403 of 203), maar dit lijkt me een auto die een koppelingreparatie toch nog wel waard is eigenlijk? Ik bedoel, Beun de Haas vraagt niet zoveel, toch. Of is die foto een beetje flatteus uitgevallen? :wink:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor V » 03 aug 2006, 08:25

Tja.. Beun de Haas moet je kennen of kunnen vinden.. Ik wil graag een auto met iets minder risico op onverwachte dingen als kapotte koppelingen.

Foto is zoals de auto eruit ziet. Aan de andere kant is het voorportier uitgedeukt, maar dat lijkt me niet van invloed op de rijkwaliteit, toch?
V
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 01 aug 2006, 20:06

Berichtdoor Evert G.D » 03 aug 2006, 23:28

Nee, daar rijdt 'ie niet beter of slechter door... Trouwens, ik heb er ongeveer net zo een, een 1.1 GE (vierbak, zilvergrijs met glazen schuifdak, 1986). Poosje geleden meegenomen naar Frankrijk, geloof 't of niet, dat ding gaat als de brandweer over heuvelachtige D- en C-weggetjes! Is 'ie voor gemaakt. :D Maar idd, Beun de Haas moet je kunnen vinden, maar oogjes en oortjes goed loshouden helpt daar soms behoorlijk bij... :wink:

Die van jou heeft denk ik in tegenstelling tot de mijne het nieuwe dashboard (draaiknoppen verwarming ipv schuiven) en een vijfbak.
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)

Berichtdoor JT » 04 aug 2006, 09:19

Je moet even melden waar ie staat. Zo te zien moet ie gehaald worden met een auto-ambulance, en dat is dan wel van invloed op de te maken kosten...
(Niet dat ik m zou willen kopen, maar dit ter info...)
Avatar gebruiker
JT
 
Berichten: 3775
Geregistreerd: 07 jul 2004, 23:17
Woonplaats: Bladel

Berichtdoor V » 07 aug 2006, 22:28

Staat erbij nu.

Ik heb trouwens idd draaiknoppen en 5 versnellingen. Is dan ook een bijna nieuwe he :p
V
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 01 aug 2006, 20:06


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten