Te koop: Peugeot 309 GTI ( 122 pk) uit 06-1990

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Te koop: Peugeot 309 GTI ( 122 pk) uit 06-1990

Berichtdoor fredz » 05 mei 2006, 21:16

Dames heren bij deze bied ik te koop aan een Peugeot 309 GTI zonder apk, indigo blauw, 224500km. Zonder de GTI velgen. Met stalen 14".

Lak buitenkant is prima 2 rotte plekjes aan de binnenkant van de achterschermen. Interieur is prachtig. Echt een leuke auto om te zien. Maar heeft wel wat andacht nodig of is leuk voor onderdelen voor een andere 309 (GTI). Doe een bod ( ik denk aan ongeveer 250 euro ) en je mag hem op komen halen. De auto rijd prima, schakelt prima en remt ook nog prima. En een Remus einddemper

afkeurpunten voor de apk waren: rubbers van de achteras, flexibele remslangen achter moeten worden vervangen, een olie lekkage aan het motorblok.
Ik weet niet hoe ik hier foto's kan toevoegen maar die mail ik wel of mocht ik er alsnog achterkomen dan plaats ik ze alsnog.

Ik woon in omgeving nieuw vennep

vragen: f_dezeeuw@hotmail.com
309 1,4 1991
fredz
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 29 jan 2006, 11:33
Woonplaats: Nieuw Vennep

Peugeot gti 122 pk is verkocht

Berichtdoor fredz » 28 mei 2006, 08:07

Dames heren,

Bij deze wil ik vermelden dat ik gisteren de auto heb verkocht en dat dus dit draadje op slot kan zogezegd.

Groet

Ferdy
309 1,4 1991
fredz
 
Berichten: 7
Geregistreerd: 29 jan 2006, 11:33
Woonplaats: Nieuw Vennep


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten