205 Roland Garros cabrio

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

205 Roland Garros cabrio

Berichtdoor Malle Pietje » 28 maart 2006, 13:54

Helaas komt binnenkort wellicht de RG cabrio van mijn vriendin te koop, wegens een leaseauto :(

Hij is in 2001 ingevoerd vanuit Duitsland en heeft nu 168.000km gereden. De APK loopt tot augustus 2006 en hij komt uit 1993.

Een aantal dingen is sinds de aankoop in augustus 2005 vervangen of gerepareerd:
Nieuwe accu
Injectiemodule vervangen
Bobine vervangen
Potentiometer vervangen
Nieuwe handremkabel
Startmotor vervangen
Nieuwe achterdemper
Schakelstangen vervangen en gesmeerd

In januari heeft ie een kleine beurt gehad waarbij de koelvloeistof, olie+filter zijn vervangen, de remvloeistof is vervangen en ontlucht en er zitten sinds november vrijwel nieuwe banden onder.

Er zit tevens een camco rs540 alarm op (info op hun site) met centrale vergrendeling met afstandbediening, entevens een rolgordijn dat dienst doet als windstopper achter de voorstoelen dat perfekt werkt!

Op dit moment heeft hij een startprobleem, waarrdoor hij af en toe niet starten wil, waarvoor ik de startmotor opnieuw ga vervangen. Bovendien is de uitlaat tussen de kat en de achterste pot is lek, welke ik nog ga vervangen. Omdat er sinds januarie circa 10.000 mee is gereden zal ik voor een eventuele verkoop eerst weer de olie verversen en het een en ander nakijken.

De auto heeft geen nare schades of grote krassen, het jammere is wel dat de bekleding versleten is op de wangen van de bestuurdersstoel, maar dat heb ik nog nooit anders gezien.....

Het dakje is in prima conditie, hoewel aan beide draaipunten de kap versleten is. Het werkt overigens perfekt! Het mooiste is natuurlijk een nieuw kapje, maar deze is ook nog prima!

Een paar foto's:
http://foto.mijnmomenten.nl/6150/9948/me_199893.jpg
http://foto.mijnmomenten.nl/6150/9948/me_199894.jpg
http://foto.mijnmomenten.nl/6150/9948/me_200009.jpg
http://foto.mijnmomenten.nl/6150/9948/me_200010.jpg

vanavond of morgen zal ik nog wat mooiere foto's maken, van het interieur etc....

Voor vragen het liefst even een berichtje sturen!
Laatst bijgewerkt door Malle Pietje op 28 maart 2006, 17:38, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Malle Pietje
 
Berichten: 333
Geregistreerd: 23 sep 2004, 13:48
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Jeetje » 28 maart 2006, 15:56

En wat is de vraagprijs?
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Berichtdoor Malle Pietje » 28 maart 2006, 17:24

eigenlijk hoop ik op een bod dat me kan overtuigen om 'm te verkopen, ik zoek namelijk nog steeds naar een mogelijkheid om m toch te houden, maar goed, het is de auto van mn vriendin en die moet beslissen.

Ik denk zelf aan ongeveer € 2750,-, hoewel ik m op marktplaats heb gezet voor wat meer....

morgen ochtend heb ik overigens nog heel veel mooie foto's, net geschoten op verschillende locaties in Den Haag en Scheveningen :D
Avatar gebruiker
Malle Pietje
 
Berichten: 333
Geregistreerd: 23 sep 2004, 13:48
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Malle Pietje » 29 maart 2006, 09:24

en topic mag dicht :mrgreen: :D :D :D
Avatar gebruiker
Malle Pietje
 
Berichten: 333
Geregistreerd: 23 sep 2004, 13:48
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Gilletti » 29 maart 2006, 23:14

Ho ho, even wachten.
Verkocht aan een bekende van hier?
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Berichtdoor Malle Pietje » 03 apr 2006, 12:54

oh, nee, sorry, ik was blij want de peug mag nog even blijven....Ik heb mn vriendin ervan kunnen overtuigen dat er een goedkopere verzekering mogelijk moest zijn, plus dat het nu heerlijk weer is geweest en ze dus helemaal weer weet waarom de RG zo lekker was...!

Dus niet verkocht gelukkig, hoewel ik vrees dat als ze haar eerste loonstrookje van d'r nieuwe baan met leaseauto binnen heeft, ze wel anders besluit :-|
Avatar gebruiker
Malle Pietje
 
Berichten: 333
Geregistreerd: 23 sep 2004, 13:48
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Edzo » 06 apr 2006, 00:01

topic dicht dan maar?? . Als je vriendin van gedachten verandert horen we 't wel:mrgreen:
groeten, Edzo
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten