misschien te koop? 505 STI

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

misschien te koop? 505 STI

Berichtdoor Edzo » 24 feb 2006, 01:13

Deze had ik al bij gespot gepost, maar voor de zekerheid ook maar ff hier.
LET OP: ik weet dus niet helemaal zeker of hij te koop staat, maar nooit geschoten is altijd mis. Ik persoonlijk heb er geen belang bij, maar voor de geinteresseerden is hij hier makkelijker te vinden.


505 STI grijsgroenmetallic. volledig beige leder, handbak. leek een nette auto.

Weet niet zeker of hij te koop stond. Zaten geen platen op, kmst. 133000 voor zover ik zien kon. Heb horen verluiden datt-ie belastingvrij is.....

groeten, Edzo
groeten, Edzo
205: le sacré numéro !
Afbeelding
Avatar gebruiker
Edzo
 
Berichten: 2847
Geregistreerd: 25 nov 2005, 02:38
Woonplaats: prov. Groningen

Berichtdoor Nikilauda504 » 24 feb 2006, 09:00

Kan inderdaad heel goed belastingvrij zijn, ze zijn er vanaf eind 1979. Mijn STI is van januari 1981, dus ook belastingvrij. Als je er mee onderweg bent heb je echter helemaal niet het gevoel dat je met een 25 jaar oude auto aan het rijden bent, zo stil en comfortabel.

En een STI heeft t.o.v. een 'gewone' uitvoering een paar leuke extra's: 5-bak, stuurbekrachtiging, schijfremmen achter, toerenteller, centrale vergrendeling, getint glas, elektrisch bediende ramen voor, stootstrips rondom, electronische ontsteking, injectie (K-Jetronic).
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 27 gasten