Te koop: 406 1.8 (1997) in Vert Sherwood

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Te koop: 406 1.8 (1997) in Vert Sherwood

Berichtdoor 4nul6 » 30 aug 2022, 15:24

Sinds 2018 heb ik een Peugeot 406 van 1997 in de youngtimer regeling. Ik kocht de auto met slechts 48.000 kilometer en heb er de afgelopen 4 jaar van genoten. Mijn 406 is Vert Sherwood, donker groen metallic dus, heeft inmiddels 125.000 kilometer gereden en is vrij probleemloos gebleven. Ze heeft in de afgelopen jaren een nieuwe dynamo, nieuwe uitlaat en een temperatuursensor gekregen. Ze gebruikt geen olie en loopt als een zonnetje. Wel zit op het stuurhuis wat speling. Op dit moment heeft ze ook wel wat optische sporen, een poetsbeurt is nodig en de deurbekleding is matig, maar verder staat ze er goed bij. Dashboard bijvoorbeeld is als nieuw. Er is airco en de goede DIN radio met usb en bluetooth blijft er in zitten.

Voor meer info bel 06 53 28 12 87 of mail sjoerd75@gmail.com

groet

Sjoerd

foto op Google: https://photos.app.goo.gl/y4CzmtU3B3tTpjj99
4nul6
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 31 mei 2018, 20:43

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten