2 stuks DMAH (Bretagne)

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

2 stuks DMAH (Bretagne)

Berichtdoor sander203 » 13 mei 2022, 09:16

Voor de ware liefhebbers staat in Bretagne (diep in de punt, veel kilometers...) een setje Peugeots DMAH te koop. Eén complete met niet-vaststaande motor maar slechte carrosserie en daarbij een donor met een redelijke cabine (verder kaal, geen motor, geen opbouw).
€ 2250 voor de twee lijkt geen slechte prijs voor de twee en ik denk dat daar zelfs nog wel wat vanaf kan. Eigenaar wil er graag vanaf.
Geen kentekens, maar met het juiste verhaal doet de RDW daar niet moeilijk over.

Van de donor ben zou ik wel geïnteresseerd zijn in de complete voortrein, maar om ze nou alleen daarvoor allebei te kopen :-) ...

Afbeelding

Ik heb nog wel wat meer foto's op de App en Messenger. Serieus geïnteresseerden verwijs ik met plezier door naar Marc.

groet, Sander
sander203
 
Berichten: 547
Geregistreerd: 09 nov 2004, 13:07
Woonplaats: van Ewijcksluis

Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten