Peugeot 205 xa grijskenteken met brandschade.

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Peugeot 205 xa grijskenteken met brandschade.

Berichtdoor pick~up » 26 apr 2021, 20:01

Te koop of te krijg mijn super fijne 205.

2 weken terug heeft de 205 vlam gevat bij de benzine pomp die achter op de cilinderkop zit het is namelijk een carburateur uitvoering en heeft kort best wel gefikt...achterkant motor dashboard stoelen enz.

Stiekem zat ik te denken op hem weer rijdend te maken maar ja de tijd he....
Het is een rode 205 zonder achterbank af fabriek dus geen in nl omgebouwd grijskenteken het bouwjaar is 1992.
4 jaar terug heb ik de originele 1.1 carbrateur motor vervangen voor een 84 pk 1.4 ook met carbarateur samen met de bak dit was echt een top combinatie licht autootje met genoeg pk.

Ik baal er echt van en vind het echt zonde dat het is gebeurt en rij nu tegen mijn zin in een toyota.......

Misschien kan ik er iemand blij mee maken want de motor en bak zijn zeker nog te redden en het is wel echt zeldzaamheid geworden dus als iemand hem maken wil kan ie gratis mee dit is zeker te doen als je er een donor naast zet.
Dus wie red de VR-29-ZG :lol:
Kan eventueel bezorgt worden mocht dit een probleem zijn.

Dit is hem dus zonder brandschade zal aankomende week wel even foto,s maken van de huidige staat.

Afbeelding
pick~up
 
Berichten: 610
Geregistreerd: 20 jun 2004, 20:52

Re: Peugeot 205 xa grijskenteken met brandschade.

Berichtdoor pick~up » 15 mei 2021, 15:43

Weg gegeven dus kan op slot.
pick~up
 
Berichten: 610
Geregistreerd: 20 jun 2004, 20:52


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten