Peugeot 304 Cabriolet te koop

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Peugeot 304 Cabriolet te koop

Berichtdoor Brigitte-304 » 16 mei 2022, 21:14

Goedenavond,

Na lang wikken en wegen hebben wij toch maar besloten onze geliefde Peugeot aan te bieden.
Het is een bekende auto hier op het forum en een vereiste is dat deze weer een goed onderkomen krijgt.
Ik ga er beslist niet mee op marktplaats staan bijvoorbeeld.

De reden is dan ook niet dat de auto in de weg staat, hij staat altijd netjes binnen in een droge garage. Helaas veel te vaak onder een deken. Technisch mankeert er niets aan, een aantal dingen heb ik zelf gedaan, een aantal dingen zijn door een bekende Oldtimer garage in Bavel gedaan. Roest of schade zul je niet vinden, de kap is netjes, maar staat eigenlijk altijd open. De auto komt alleen met mooi weer naar buiten uiteraard.

Vrij snel na de aankoop zijn de stoelen met leer opnieuw bekleed. Dit is door een bedrijf in Breda gedaan en kostte alleen al 1000 euro ongeveer. Verder natuurlijk het bekende onderhoud
In augustus 2019 is de auto getaxeerd op 13.500 euro, dit rapport, de historie van onderhoud en nog meer is natuurlijk aanwezig

Op http://infojaguar.nl/peugeot304-a.htm heb ik foto's geplaatst van een eerdere restauratie.
En op http://infojaguar.nl/peugeot304.htm heb ik zelf een verhaaltje met foto's geplaatst vlak na de aankoop van de auto.

Het betreft dus een Peugeot 304 cabriolet met kenteken AE-67-40

Uitgebreid komen kijken en een proefrit maken met droog weer is uiteraard mogelijk

Groeten,
Wilfred & Brigitte
Wilfred & Brigitte
Peugeot 304 Cabriolet 1971
Peugeot 308 SW 2016
Jaguar XJ6 4.2 1979
www.infojaguar.nl
wilfrednolles(apedingetje)outlook.com
Avatar gebruiker
Brigitte-304
 
Berichten: 33
Geregistreerd: 15 aug 2019, 20:53
Woonplaats: Breda

Re: Peugeot 304 Cabriolet te koop

Berichtdoor Gilletti » 17 mei 2022, 14:49

Dat is zeker een bekende! :mrgreen:
Succes met de verkoop.

PS Wat is zo'n 304 eigenlijk nog groot vergeleken met een MGB.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten