Midden armsteun Peugeot 206

Voor onderwerpen die niet in een van de specifieke rubrieken hieronder horen.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Midden armsteun Peugeot 206

Berichtdoor Erwin206 » 05 feb 2022, 00:07

Hallo allemaal,

Ik maak op dit moment best wat kilometers in mijn 206 en ik betrap mezelf er regelmatig op dat ik mijn rechter hand op de bestuurdersstoel heb liggen in plaats van netjes aan het stuur. Nu lijkt mij het een leuke upgrade om een midden armsteun te monteren voor wat meer comfort. Na wat Googelen valt me dit toch wat tegen. Wanneer ik via verschillende sites zoek op kenteken kom ik veel armsteunen tegen die niet lijken te passen. Dit komt omdat ik een vierkant bakje heb en geen ronde bekerhouder zoals op veel van deze plaatjes. Ook heb ik de knoppen voor de bediening van mijn achterramen dichtbij het bakje zitten, deze wil ik graag blijven gebruiken.

Op deze site heb ik een armsteun gevonden die wel netjes lijkt te passen: https://nl.grandado.com/products/auto-armsteun-voor-peugeot-206-206-207-compact-centre-arm-rest-pu-leather-center-console-opslag-box-tray-bekerhouder?gclid=Cj0KCQiAuvOPBhDXARIsAKzLQ8EuQ3kIRfIV8-VxumGSuB77A7sBNPip-5Mh6iKB6I_nEy0A2rT6DJgaAp1EEALw_wcB&variant=UHJvZHVjdFZhcmlhbnQ6MzU2NzU1NTU Dit heeft echter wel veel weg van een aliexpress dingetje en na een filmpje te hebben gekeken denk ik inderdaad dat dit product niet helemaal is wat ik zoek. (Hij lijkt me te kort)

Hebben jullie suggesties? Overigens geeft foto 5 in de link een duidelijk beeld van de setup in mijn auto. Mijn bekleding is van zwart leer, het zou prettig zijn wanneer de armsteun daarbij zou matchen.

Ik hoor graag!
Erwin
Erwin206
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 29 dec 2021, 19:12

Keer terug naar Peugeot algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten