Peugeot focust hevig op kop en kont maar ja tussen kop en kont zit wel een minimaal week van discussie en dan krijg je ( naar mijn idee) disharmonie. Gek genoeg kunnen ze van de kleine modellen allerlei uitvoeringen maken die ( wederom naar mijn smaak ) harmonieus zijn.
Vroeger was de Peu stationcar ( kijk maar goed ) een logisch vervolg van de sedan ,daar was over nagedacht, zie ook de DS station.
Ik vind de huidige vormgeving prutswerk, de muil is leidraad.. Kop en kont hebben niets meer met elkaar te maken. Als ik morgen mijn dagelijkse Saab moet inruilen wordt het wellicht een Dacia stationcar diesel. Geen gezeur geen gezeik en geen grote bek ( ook niet van de bank ), kan ik zelf contant betalen sta niet eens rood en heb meer kuub stouwrruimte dan in welke station dan ook.
En om echt te genieten halen we de 504 van stal ( met de Esterel natuurlijk )
Morgen weer een weekje oostwaards Saabben want
de centjes voor de Dacia moeten wel verdiend worden.