Test de nieuwe autozoekmachine

Autonieuws, met nadruk uiteraard op Peugeot.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Test de nieuwe autozoekmachine

Berichtdoor jerome07 » 09 feb 2006, 15:04

Hallo allemaal,

De laatste paar maanden ben ik bezig geweest om een zoekmachine te bouwe waarmee je in alle nieuwe modellen en alle merken kunt zoeken op functionele en technische eigenschappen. Het is bedoeld als keuzehulp voor het kiezen van een nieuwe auto. Volgens mij is er momenteel geen andere website in Nederland die dezelfde mogelijkheden biedt. Hij staat op het volgende webadres:

http://www.autokeuze.nl

De site zit nog in de start-up en is nog niet commercieel actief. Momenteel ben ik aan het kijken of mensen gemakkelijk met de zoekmachine uit de voeten kunnen. Daarnaast probeer er zo veel mogelijk fouten uit te halen. Wat hulp van mensen die kennis van zaken hebben op het gebied van een specifiek merk is daarbij onontbeerlijk.

Uiteraard kun je ook merkgerelateerd zoeken en zitten de volledige gegevens van alle actuele Peugeot-modellen in. Je kunt de nieuwe modellen tot op detailniveau van individuele opties bekijken. Het was een bereklus om alles te bouwen dus ik hoop dat jullie een keer naar de site gaan kijken. Alle suggesties voor verbeteringen en toevoegingen en ook meldingen van fouten in de gegevens zijn zeer welkom!

groeten,
Jeroen
jerome07
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 09 feb 2006, 14:39

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 10 feb 2006, 01:19

Leuke site,
Heb even vlug gekeken en werkt best goed ja 8)

Ik en ik denk dat er hier nog wel een aantal zijn hebben toch wat minder met nieuwe auto's
Ik denk zelf dat ik nooit een Nieuwe auto zal gaan rijden (maar zeg nooit nooit natuurlijk) :wink:
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

Berichtdoor jerome07 » 11 feb 2006, 10:46

Ravon 305 schreef:Leuke site,
Heb even vlug gekeken en werkt best goed ja 8)

Ik en ik denk dat er hier nog wel een aantal zijn hebben toch wat minder met nieuwe auto's
Ik denk zelf dat ik nooit een Nieuwe auto zal gaan rijden (maar zeg nooit nooit natuurlijk) :wink:


Ook geen nieuwe peugeot? :wink:. Het is een bewuste keuze om alleen nieuwe auto's te nemen. occasions-sites zijn er al zo veel...
jerome07
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 09 feb 2006, 14:39

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 12 feb 2006, 01:46

jerome07 schreef:
Ravon 305 schreef:Leuke site,
Heb even vlug gekeken en werkt best goed ja 8)

Ik en ik denk dat er hier nog wel een aantal zijn hebben toch wat minder met nieuwe auto's
Ik denk zelf dat ik nooit een Nieuwe auto zal gaan rijden (maar zeg nooit nooit natuurlijk) :wink:


Ook geen nieuwe peugeot? :wink:. Het is een bewuste keuze om alleen nieuwe auto's te nemen. occasions-sites zijn er al zo veel...


Helaas vind ik de meeste nieuwe peugeots nog al lelijk, alleen de 407 Coupe en de 607 vind ik wel mooi maarja eer ik me die kan veroorloven zullen ze ook wel klassiek zijn :wink:
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

nieuwe functie toegevoegd

Berichtdoor jerome07 » 17 feb 2006, 10:38

Ik heb een functionaliteit toegevoegd, waarbij je de gegevens van een voertuig (model of uitvoering) in de vorm van een directe link naar jezelf of een ander toe kunt mailen. Je kunt ook een link toevoegen met een verwijzig naar een specifieke detailpagina. Je vind de link boven aan het tabblad rechts ("E-mailen") op de detailpagina's

Zelf vind ik het wel erg handig voor als je de juiste auto gevonden hebt en je wilt hem de volgende keer niet helemaal hoeven opzoeken. Of als je een ander wilt attenderen op een bepaald aspect van een specifieke auto.

Veel plezier,
Jeroen
jerome07
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 09 feb 2006, 14:39


Keer terug naar AutoNieuws

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten