Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
403diesel schreef:Ingewikkeld systeem. Ik heb op mijn niet peugeot uit dezelfde tijd ongeveer de pomp geschakeld over de oliedrukschakelaar. Het startrelais overbrugt deze. Pomp loopt dus als de stratmotor draait, of als er oliedruk is. Bijkomend voordeel is dat de motor dus stil valt als er geen oliedruk meer is.
Ik zie in het bovenstaande niet waarom het zo ingewikkeld moet zijn. Mis ik dan iets?
risky schreef:k-jetroinic ingewikkeld nee,het is het simpelste systeem wat er bestaat op de carburateur na
joospeugeot schreef:@harrie : zover ik weet is de benzinedruk niet de inspuitdruk bij een k-jetronic. de warmloopregelaar veranderd die inspuitdruk.
hoe warmer, hoe lager de druk. De druk aan de pomp is dus meestal hoger.
risky schreef:oke Harrie
ik dacht dat Serge meer zijn rovers bedoelde als de 403 diesel..
mvg
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten