Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
risky schreef:Ja die 505 turbo mischien een beetje zonde om te slopen vind het wel een gaaf ding om te zien.
Dat probleem wat hij heeft is er echt wel uit te halen hoor
maar mocht hij gesloopt worden houdt ik mij natuurlijk aanbevolen voor de draagarmen
Brownie schreef:risky schreef:Ja die 505 turbo mischien een beetje zonde om te slopen vind het wel een gaaf ding om te zien.
Dat probleem wat hij heeft is er echt wel uit te halen hoor
maar mocht hij gesloopt worden houdt ik mij natuurlijk aanbevolen voor de draagarmen
Tja, ik probeer die turbo wel te verkopen sinds lange tijd. Doodzonde eigenlijk voor een auto met zo'n klein mankementje. Maar niemand wil er geld voor geven, een paar honderd euro misschien, maar dat is een setje draagarmen of LM velgen al haast waard. Dan kan ik hem beter zelf uit elkaar trekken, dat kan een veelvoud opleveren. Of heb jij misschien zin in de complete auto? Kan je nog zien of je hem klaarmaakt of de draagarmen en velgen voor de 604 gebruikt.
janbachee schreef:Je hebt hard gewerkt Dirk zie ik! Je hebt de glans onder de lak gezocht en gevonden!! Je gaat als een speer met opknappen, wel alles weer goed
vastzetten en niet bijvoorbeeld de wielmoeren vergeten aan te draaien in de haast...
Je krijgt vast bekijkst daar in het Franse..
gr Jan.
Remco504coupe schreef:Dat is een mooie wagen Risky, zit je ook niet op het forum van een wagen waarvan de achterkant volgens sommigen op de 604 lijkt?
Over die draagarmen, wacht even met loshalen, plaats eerst ff wat foto's van de slechte stukken.
Ik denk dat je ze wel met weinig werk kunt redden, aan de wagen ook nog, mits niet te ver heen.
risky schreef:
maar met de 505 is het gewoon een kwestie van meten is weten
mvg
Brownie schreef:risky schreef:
maar met de 505 is het gewoon een kwestie van meten is weten
mvg
Tja, maar niemand heeft zin om dat te doen. Ik ben wel een paar keer naar de stalling afgereisd (ver weg) om het een en ander te meten, maar toen leek alles goed, de auto startte ook normaal. Totdat hij een keer snel even aan de kant moet, dan start hij niet natuurlijk. Na 2 jaar ben ik er helemaal klaar mee. Dat ding in de pers duwen zal me heel erg opluchten.
joospeugeot schreef:Brownie schreef:risky schreef:
maar met de 505 is het gewoon een kwestie van meten is weten
mvg
Tja, maar niemand heeft zin om dat te doen. Ik ben wel een paar keer naar de stalling afgereisd (ver weg) om het een en ander te meten, maar toen leek alles goed, de auto startte ook normaal. Totdat hij een keer snel even aan de kant moet, dan start hij niet natuurlijk. Na 2 jaar ben ik er helemaal klaar mee. Dat ding in de pers duwen zal me heel erg opluchten.
zonde om in de pers te duwen vind ik..... ik dacht dat je de auto verkocht had.
joospeugeot schreef:wat moet je betalen voor de lpg inbouw ? is dit incl een backfire beveiliging wat wel aan te raden is. waar ga je de tank leggen ? originele eruit en een kleine benzine tank erin?
verbruik : mijn vader haalde vroeger met de 604 automaat heerlen - a'dam heen en terug niet met een tank. moest ie ergens bij weert bijtanken. mijn moeder reed eigenlijk t meeste met de 604 en had een verbruik van ca 13 liter op 100 km. de laatste 604 schakel schat ik t verbruik tussen 10 a 11 liter op de autoweg. beiden zijn trouwens een TI.oh ja, als je de airco nog eens aanzet zal t verbruik nog eens met één liter steigen
Harrie schreef:ik denk dat dat lastig wordt bij V6 injectie..., zo'n back-fire-klep
Harrie schreef:Paull&Paulla rijdt al járen op LPG, in diverse 604's van hem.
en daar zit ook geen back-fire-klep in!
Jineuf schreef:Ha die dirk, ik heb nog een setje trx lichtmetaal MET winterbanden in de aanbieding, in nieuwstaat, ben je in 1x klaar!
http://link.marktplaats.nl/470487726
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten