Wat vond ik vandaag op mijn parkeerplaats?

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor Nikilauda504 » 23 feb 2009, 09:12

[quote="maar...: het blijft een plaatje !! :D :D 8)[/quote]

Inderdaad! Ik heb de auto hier bij m'n werkgever ook op de parkeerplaats mogen zien, erg fraaie verschijning :D
Avatar gebruiker
Nikilauda504
 

Berichtdoor Pieter_ » 23 feb 2009, 14:14

Mooie koets, :D wees er zuinig op.. Een 604 TI automaat, alhoewel ik nog eens steeds een moord doe voor 'n (echt) mooie 604 GTI automaat *periode '84-86 :oops:
504 Ti automatique 1978
604 Ti automatique 1979
Pieter_
 
Berichten: 205
Geregistreerd: 01 feb 2008, 00:04
Woonplaats: Eindhoven

Berichtdoor Martijn » 23 feb 2009, 14:29

Pieter_ schreef:Mooie koets, :D wees er zuinig op.. Een 604 TI automaat, alhoewel ik nog eens steeds een moord doe voor 'n (echt) mooie 604 GTI automaat *periode '84-86 :oops:


heb er nog eentje staan, 1985 GTI automaat, origineel NL auto, Gris Winchester, donker leer, fabrieksairco, ex directie DAF. Hard maar wel spuitwerk. Interesse? echter ab-so-luut géén koopje want erg zeldzaam...
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2180
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor Pieter_ » 23 feb 2009, 17:08

zeker Martijn, maar geef me aub een PB met wat spec's., foto's
En.. mijn TI moet dan wel verkocht worden, maar dat gaat m.i. wel lukken..
504 Ti automatique 1978
604 Ti automatique 1979
Pieter_
 
Berichten: 205
Geregistreerd: 01 feb 2008, 00:04
Woonplaats: Eindhoven

604

Berichtdoor autoverhoeven » 04 maart 2009, 22:49

Hee Brownie, mooie 604. Ik wist niet dat er ook blauwe geleverd waren met een bruin interieur. Meestal zit er lichtblauw in.
De GTDT staat nog steeds netjes in de stal. Deze week nog mee gereden nadat er in korte tijd twee gegadigden waren geweest. Blijft fantastisch rijden, maar een goede baas is altijd welkom. Dan overigens wel eentje die wel eerst met zijn vrouw overlegd of ie iets mag kopen. Vaak een probleem bij aanschaf klassieker volgens mij. De heren vinden het geweldig maar thuis wacht hen een koude douche vrees ik.

Het is wel zo dat iedere keer dat pa en ik de oude dame van stal halen, meestal voor zo'n gegadigde, denken we weer oh wee als hij durft af te bieden, dan gaat ie gewoon weer terug onder zijn warme dekentje. Dit gaat zo al een jaartje of zes geloof ik. Eigenlijk zijn we er nog steeds blij mee maar tijd ontbreekt en nu we zelf geen werkplaats meer hebben en ik er zelf dus moeilijk aan kan klooien blijft het wikken en wegen. Ben nog steeds wel blij dat ik toen niet ingegaan ben op een goed bod van iemand die er 60000km per jaar mee wou gaan rijden.

Groet,

Fernand
Avatar gebruiker
autoverhoeven
 
Berichten: 108
Geregistreerd: 26 nov 2004, 13:19
Woonplaats: Hilvarenbeek

Vorige

Keer terug naar 604

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten