Pagina 7 van 8

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 06 jul 2012, 20:05
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 24 jul 2012, 20:54
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 24 jul 2012, 21:05
door MarcoPeus
Mooi man! Veel goedkope Km toegewenst.

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 25 jul 2012, 01:12
door LouisdeFunes
en rijden maar...proficiat!

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 07 apr 2013, 23:18
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 08 apr 2013, 17:46
door 604peugeot
hoi joos,een dag sleutelen is voor jou toch geen probleem.dan is de kering ook weer vervangen en kun je meteen kijken hoe het met de koppeling is,en dan heb je dat ook weer gehad,gr willy en veel veilige kilometers toe gewenst. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 08 apr 2013, 19:09
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 08 apr 2013, 20:20
door jan-03
joospeugeot schreef:ik heb t idee dat de koppeling ook niet meer de beste is dus dat word dan een combinatie klusje :D
maar daar moet ik wel een brug voor hebben dus die ga ik hopellijk binenkort maar eens opbouwen 8) , dat sleutelt wat prettiger.

Ik heb de mijne verkocht, ik had wat anders op het oog waarover al een akkoord was... Met verhuizen is deze gemold... :?
Dus nu zonder.. :evil:
Gelukkig nu geen noodzaak maar wel jammer dat het zo is gelopen..
Jij hebt dan nog een brug liggen Joos?
gr jan.

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 08 apr 2013, 22:12
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 08 apr 2013, 23:16
door jan-03
joospeugeot schreef:niet alleen een brug, nog wel een hoop meer, ook een oud banden en balanceer apparaat etc. en ook een hoop gereedschap
als ik dat niet had dan was ik ook al lang wel met de hobby gestopt en had ik een hoop auto's eruit geduwd. als je voor ieder ding naar de garage moet of een brug oet gaan huren dan is de lol er zo vanaf.
sleutelen is meestal de hoofdzaak van de hobby, alleen het rijden van een auto is niet alles hoor.

banden/ balanceer appparaat heb ik niet helaas.. Ook niet echt nodig maar mocht ik nog eens tegen een koopje aanlopen wie weet..?? :D
Veel plezier met de 604 deze zomer.. :wink:
gr jan

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 08 apr 2013, 23:30
door Harrie
oeps, dat valt effe tegen, Joos... :roll:
succes met sleutelen, dat is jou wel toevertrouwd :wink:
nu moet je eerst je brug opbouwen ? is dat een 4-kolommer ?
grt, Harrie

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 09 apr 2013, 02:05
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 09 apr 2013, 07:42
door jan-03
joospeugeot schreef:inderdaad een 4 kolommer. een 604 krijg je eigenlijk bijna niet op een 2 kolommer.
ik heb t ook nog nooit geprobeerd. achter krijg je die lepels wel onder de traverse. maar of je dan nog de lepels onder de vooras krijgt of die balk waar de motor op ligt daar ben ik een beetje bang voor.

de auto rijd gewoon nog hoor en ik blijf er ook nog wel eerst ff mee rijden. maar ik denk niet dat die koppeling nog 10 dkm nog haalt. pedaal pakt toch wel vrij hoog op

Ik had ook een 4 kolommer die naar bmw sleutelaars is verhuisd in de buurt van Sappemeer ( Groningen) ..
Ze hebben deze kompleet gedemonteerd, dus alle kabels los enz enz.. Ik heb zelf deze toen hier kompleet aangeleverd gekregen met een vrachtwagen en heb ik deze met de heftruck en pompkar naar binnen getrokken met hulp van m,n buurman..
Een kennis heeft de krachtstroom voor me aangelegd en zelf de kolommen gemonteerd en opgegebouwd..
Dat was te doen dus.. Maar alles in elkaar zetten is voor mij te veel van het goede..

Ligt die van jouw ook nog geheel uit elkaar Joos?
gr jan

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 09 apr 2013, 13:06
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 10 apr 2013, 22:06
door Harrie
joospeugeot schreef:ik ben vrij gezel

dus? moet je het in je eentje doen, dat opbouwen ? dat wordt erg lastig....
Voor wat betreft bruggen: ik ben een grote voorstander van 4-kolommers, zeker voor klassiekers en oldtimers.
Voor werk aan de remmen heb je de werktafel voor je, erg handig. En een uitlaat monteren kan alleen op
de juiste manier ( zeker bij 504, 604, 505 ! ) als de auto op z'n wielen staat, alleen dan kun je de uitlaat netjes
spanningsvrij monteren, goed voor lange levensduur en tegen scheuren en rammeltjes.

On-Topic: de lente komt er aan, dus tuf er maar lekker mee, Joos, lekker genieten van je 604.... schuifdakkie open :D 8)
grt, Harrie

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 10 apr 2013, 23:57
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 15 apr 2013, 22:29
door Harrie
joospeugeot schreef:dat gaan we zeker doen. gewoon rijden. er is nog niks echt aan de hand maar ik wil dingen voor zijn voordat t kapot gaat. zeker als je een ver ritje naar t buitenland zou doen (ik wil de oude eigenaar nog eens gaan bezoeken in frankrijk of naar peugeot musuem).
goed plan, leuk ! :-)
joospeugeot schreef:dat schuifdak gaat lekker dicht in de zomer, dan gaat de airco aan :D . in het voorjaar is dat wel lekker dat dakje maar op lange stukken vind ik t toch irritant kwa geluid. zeker als je op de autoweg wat harder rijdt
tja, op topsnelheid.... inderdaad, dan het dak maar dicht. :lol:
grt, Harrie

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 15 apr 2013, 23:43
door LouisdeFunes
ik zou mijn schuifdak toch voor geen goud willen missen..zonder dit vond ik mijn 505 toch een heel stuk minder leuk 8)

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 27 apr 2013, 02:58
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 27 apr 2013, 08:12
door jan-03
joospeugeot schreef:gisteren (donderdag) ff op bezoek bij een forumlid in sittard aangezien er een ander forumlid was met een 203. t was mooi weer dus de 604 maar lekker ff gepakt. t was al lekker warm dus laat ik eens de airco aanzetten. die dacht daa dus wel ff anders over. die doet t niet meer. bleef even warm. dus maar weer snel uitgezet want er zitten hier geen veiligheden tussen. de airco loopt altijd dan, ook als t gas weg is.
enfin. doorgereden naar sittard. daar ff natuurlijk wat praatjes gemaakt en naar wat auto's gekeken.....
op de terugweg maar ff snel in belgie gaan tanken. t was de eerste keer voor de 604 dit jaar. de prijzen gaan weer de goede kant op, 47,4 cent :mrgreen:
naar huis gereden en maar eens ff snel naar die airco kijken. de ventilator loopt niet meer en t systeem is harstikke leeg :? die moeten we maar ff laten vullen weer :wink: . die ventilator heeft t vorig jaar ook eens niet gedaan, ergens een slechte verbinding.....

Heerlijk voiture Joos en een hele fijne zit achterin... :D
Je zou nu de 206 kunnen schorsen en de 604 deze zomer de sporen kunnen geven...
Nu immers nog geheel mrb vrij..
gr jan.

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 27 apr 2013, 17:07
door MarcoPeus
604 rijdt altijd heerlijk per definitie. Was een leuke middag inderdaad. Wordt tijd dat ik mijn 604 ook eens even van stal haal. Staat al sinds 1 december 2012 in de garage stil. Kijken of ze wil starten dit keer. Vorige keer was t iets lastiger.

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 27 apr 2013, 19:41
door LouisdeFunes
ik ga ook nog de komende maanden zo veel mogelijk genieten van de 505 voordat ze op stal gaat, dus ik zou zeggen: gas op de plank en karren!

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 08 jun 2013, 00:56
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 31 dec 2013, 18:36
door joospeugeot
z

Re: mijn nieuwe 604 V6 TI rood 1978

BerichtGeplaatst: 31 dec 2013, 19:00
door MarcoPeus
Jammer, geen 604 uit Kerkrade dit jaar op mijn Café-et-Voitures treffen dit jaar. Ik had 'm tijdelijk naar benzine omgebouwd. De gastank heb je er inderdaad nog lang niet uit en als hij 4 jaar stilstaat veranderd daar weinig aan m.i.
Voor die 2-3k die je per jaar rijdt kun je ook op benzine rijden, goedkoper dan MRB voor gas. Niet rijden is natuurlijk altijd goedkoper maar dat is ook niet 604-genieten.