Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
ger schmitz schreef:Aan de ontsteking denk ik alles, uitgezonderd de rotor en verdeler, vervangen en/of te hebben verwisseld.
De 34-er carburateur heb ik gereviseerd, helaas biedt dit geen garantie.
Toch zou ik deze graag willen uitwisselen, al is het maar om te proberen.
voor de sierlijsten moeten we een afspraak maken (pininfarina 504).
ger schmitz schreef:Ik kon de verleiding niet weerstaan. Het membraan is inderdaad uitgehard.
Nog een tip hoe ik het stiftje aan de rubber bevestigd krijg?
ger schmitz schreef:Heb gedaan zoals uitgelegd; leuke en niet al te moeilijke klus.
Helaas, het probleem is juist erger geworden.
Zet ik daarentegen de chokeklep met de hand verder open, loopt de
motor bijna goed...mijn indruk is dat hij teveel benzine krijgt. Het stiftje,
waaraan het membraan zit beweegt niet met starten. Bovendien vind ik
de speling tussen het stiftje en de hefboom erg ruim, pakweg 3 mm.
De "waxstift"zet uit, maar langzaam. Na 10 min. staat de chokeklep half open.
ger schmitz schreef: Il faut être extrêmement intelligent pour suivre un
bon conseil, George Sand .
ger schmitz schreef: het veertje iets gerekt, het pakkinkje voor de onderdruk vervangen
Le bonheur semble fait pour être partagé. RACINE
ger schmitz schreef: Le bonheur semble fait pour être partagé. RACINE
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast