Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Remon309 schreef:De GT even bij de specialist gebracht voor afstelling van de Solex 34-34Z1. Ik was met de GTI16 en trok dus gelijk kijkers die beide auto's van alle kanten even wilde bekijken.
Stiekem toch fijn als al het harde werk en alle liefde die erin gestopt is, wordt gewaardeerd door liefhebbers. De specialist is een monteur werkzaam bij een oud Peugeot dealer uit het 309 tijdperk. Mensen die de auto's nieuw verkocht hebben en van binnen en van buiten kennen, complimenten van dat soort mensen zijn toch een soort het hoogst haalbare.
MarcoWetzels schreef:Remon309 schreef:De GT even bij de specialist gebracht voor afstelling van de Solex 34-34Z1. Ik was met de GTI16 en trok dus gelijk kijkers die beide auto's van alle kanten even wilde bekijken.
Stiekem toch fijn als al het harde werk en alle liefde die erin gestopt is, wordt gewaardeerd door liefhebbers. De specialist is een monteur werkzaam bij een oud Peugeot dealer uit het 309 tijdperk. Mensen die de auto's nieuw verkocht hebben en van binnen en van buiten kennen, complimenten van dat soort mensen zijn toch een soort het hoogst haalbare.
Heb je een oude 1.9 GT of de latere 1.6 GT?
Remon309 schreef:MarcoWetzels schreef:Remon309 schreef:De GT even bij de specialist gebracht voor afstelling van de Solex 34-34Z1. Ik was met de GTI16 en trok dus gelijk kijkers die beide auto's van alle kanten even wilde bekijken.
Stiekem toch fijn als al het harde werk en alle liefde die erin gestopt is, wordt gewaardeerd door liefhebbers. De specialist is een monteur werkzaam bij een oud Peugeot dealer uit het 309 tijdperk. Mensen die de auto's nieuw verkocht hebben en van binnen en van buiten kennen, complimenten van dat soort mensen zijn toch een soort het hoogst haalbare.
Heb je een oude 1.9 GT of de latere 1.6 GT?
Beide niet, ik heb een fase 2 GT uit 1991. Maar geïmporteerd uit Spanje. Deze heeft een XU52C motor welke ook in een 405 zit. 92PK uit een dubbele carb, op diverse punten kwa uitrusting ook verschillend tov de fase1 modellen.
In Nederland(en de meeste landen) heeft dit model nooit bestaan, hier had je alleen fase 1 GT's van 86 tot 89. Eerste jaar geleverd met de Xu9 injectie 105 pk, later met de Xu5 injectie 105 pk uit de XS.
Mark schreef:Dat Generation-stuurtje is lelijk en houdt ook niet lekker vast, dus een in nieuwstaat verkerende GTI-stuur geplaatst. En dat staat m erg fraai.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten