Ben ik weer! Zo, de ellende is achter de rug (hopelijk)
3 maanden geleden had ik een kapotte aandrijfas hoes gespot, die heb ik zo snel mogelijk laten repareren.
Maar toen ging het snel bergaf. De as begon rare geluiden te maken bij veel gas geven.
Ik had nieuwe assen besteld, en liet de garage bij mij om de hoek ze erin zetten.
Die kwam er achter dat de assen te dik waren, en heeftvervolgens de oude teruggeplaatst.
Toen liet ik nieuwe assen door de garage bestellen, maar die hadden exact dezelfde besteld als die ik had (verkeerde dus)
inmiddels zijn we al 3 maanden verder, want met wachttijden en levertijden tikt dat behoorlijk aan.
Uiteindelijk heb ik een garagebox kunnen bemachtigen waar de auto als het moet een nachtje op assteunen kan blijven staan.
Ik heb met advies van @eikelstruik de juiste assen besteld, en ze over de loop van 2 dagen erin geknutseld.

Nu eindelijk weer rijden na 3 maanden stilstaan! Wat heb ik dat gemist.
Nu hopen dat ik alles goed heb gedaan en er geen rare lekkages ontstaan ofzoiets
Nu zijn de volgende stappen:
-Nieuwe koplampen, komt soms water in en beginnen te roesten van binnen
-Vervangende tellerbak, eentje waarvan de metertjes wel bij 0 beginnen en waarbij de kilometerteller goed werkt
-Nieuwe radiator, volgens mij lekt ie een heel klein beetje