Even vooraf:
Van het voorjaar de benzinepomp- en de ecu relais (BOSCH 3165141213010) vervangen i.v.m. niet starten. (Zag soms de ecu of de benzinepomp niet.)
Auto is 30 en originele relais nog... dus ik dacht vervangen maar...
Tevens ook nog de ontsteking vervangen.
Nu rijdt de auto goed en start ook vlotjes.
Alleen is de accu snel leeg na zo'n 2 weken. Heb andere accu geplaatst en die was ook snel weer leeg.
Eerst dacht ik dat zekering 7 (radio geheugen, klokje, interieurverlichting etc.) de boosdoener was maar zekering 7 is er nu tijdelijk uit.
Nu merk ik dat relais benzinepomp heet is... (Als ik 's morgens voor het eerst bij de auto kom.) Ecu relais is gewoon koud.
Waar kan dit aan liggen?
Moet ik het blijven zoeken in het brandstofpomp relais of is er ergens anders iets loos?
Ik ga met een multimeter nog wel even verder kijken maar waarom is het brandstofpomp relais zo heet?
Kan ik een fout relais gebruikt hebben? (Het is dezelfde als van de ECU)
Kan ze nog wel eens omwisselen...
Voor mijn gevoel zijn de problemen ontstaan door die vervangingen in het voorjaar...