isolatiemateriaal interieur 204 - hulp bij terugplaatsing

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

isolatiemateriaal interieur 204 - hulp bij terugplaatsing

Berichtdoor 204 vertantique » 31 okt 2016, 13:03

Beste mensen

Kan iemand mij raad kan geven bij het terugplaatsen van isolatie-/dempingsmaterialen van interieurbodem / motorschot in de 204?

Een aantal jaren geleden ben ik in het bezit gekomen van een groene P204 bouwjaar 1965 die ik vervolgens stukje bij beetje ben gaan opknappen. Op gegeven moment heb ik het interieur er uitgehaald om de bodem van binnenuit te conserveren. Daarbij heb ik ook alle isolatie en dempingsmaterialen verwijderd, aantekeningen gemaakt van wat waar zat, en weggelegd. Vervolgens heeft de restauratie door omstandigheden een paar jaar stilgelegen en je raad het al: het briefje met notities is spoorloos nu ik het isolatiemateriaal weer aan wil brengen.

Is er op dit forum iemand van kennis van zaken die mij (via mail het beste) kan uitleggen wat waar zat? Ik heb alle onderdelen na verwijdering ook apart
gefotografeerd.

Op de foto mijn Peugeootje en de isolatiematerialen. stom genoeg zijn ze destijds op één hoop terechtgekomen met de isolatie die ik uit een donorauto heb gehaald, zodat er doublures zijn.
https://www.dropbox.com/s/vogk4l5kvl7z9 ... 6.JPG?dl=0
204 vertantique
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 08 sep 2015, 13:28

Re: isolatiemateriaal interieur 204 - hulp bij terugplaatsin

Berichtdoor johnssons » 02 nov 2016, 21:50

Dat moet wel lukken ... eerst de gelijke delen wegnemen .. dan voor op de foto alles met de sleuf komt bij de stuurstang onder dashbord, de tweede rij onder dashbord rechts .. ..en verder een beetje zoeken .. ook even in de kofferruimte wat deeltjes inschuiven

Succes John
Avatar gebruiker
johnssons
 
Berichten: 726
Geregistreerd: 18 jan 2007, 16:30
Woonplaats: Amsterdam

Re: isolatiemateriaal interieur 204 - hulp bij terugplaatsin

Berichtdoor 204 vertantique » 02 nov 2016, 22:17

Hallo Johnssons,
Bedankt voor je reactie. Je instructie is wel niet erg gedetailleerd, maar ik ga komend weekend kijken of ik er wat mee aan kan. Beginnen dus rondom de stuurstang: we zullen zien. Wie weet wijst het zich daarna vanzelf. Als er nog anderen zijn met tips en aanwijzingen: alle goede raad is welkom!
204 vertantique
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 08 sep 2015, 13:28

Re: isolatiemateriaal interieur 204 - hulp bij terugplaatsin

Berichtdoor peugeot-304 » 02 nov 2016, 22:51

Misschien helpt deze:
Afbeelding

Succes
Dieter
Peugeot 304 Coupé 72 jaune maïs
Peugeot 304 Cabrio 75 vert mousse métallisé

Het 304 onderdelenboek vind je op : http://www.hoeyng.nl/
Avatar gebruiker
peugeot-304
 
Berichten: 747
Geregistreerd: 04 jun 2004, 09:49
Woonplaats: Limburg

Re: isolatiemateriaal interieur 204 - hulp bij terugplaatsin

Berichtdoor 204 vertantique » 02 nov 2016, 23:13

Hallo Dieter,

Dat ziet er interessant uit! Ik ga kijken en vergelijken. Hopelijk komen de stukjes van de puzzel zo op hun plaats!

Bedankt,
Jacques
204 vertantique
 
Berichten: 14
Geregistreerd: 08 sep 2015, 13:28


Keer terug naar 204/304

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten