
Wel heb ik nog de brandstofslangen die over het achtersubframe lopen vervangen, want die waren nog uit het bouwjaar van de auto. Daarna toch even een ritje gemaakt omdat dat al te lang geleden was.
Ik zag overigens wel dat het verdeelblokje wat er nu inzit wel een grote bout heeft; ik vroeg me al af wat dat was maar dat kan natuurlijk ook een stromingsbegrenzer zijn zodat op die manier de remkrachtverdeling statisch geregeld kan worden. Ik zou evt de auto ook eens op een rembank kunnen zetten om te zien hoe het nu verdeeld is.
Tijdens het rijden viel me wel weer op dat bij lage snelheid en stationair draaien de temperatuur snel oploopt tot aan het rode vlak van de temperatuurmeter. Als ik dan vaart maak gaat de temperatuur weer omlaag. Ook slaat de fan bij stationair draaien pas aan als de meter al in het rood staat. Vreemd. De radiator ziet er niet heel best meer uit; daar heb ik nu ook maar een nieuwe van besteld (het laatste deel van het koelsysteem wat nog origineel was).