Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Een tip, vervang in de 203 of 403 cilinderkop de vriesstop welke achter de waterpomp zit. Deze rotten vaak en komen dan los. Koelproblemen zijn het gevolg. De vriesstop borgen met een paar kleine rvs parkers is ook een goede optie. Met de 403 kop op de 1.5 motor haal je meer rendement dan met een 203 cilinderkop.Wanzl schreef:Vanavond met het motorblok aan de gang. Nieuwe lagers, zuigers, bussen en daarna alles van 1300 blok overbouwen naar 1500 blok.
Dat gaat helemaal goed komen zal je de contact gegevens even geven via pbWanzl schreef:4-in-1 uitlaat zou ik dolgraag een willen hebben. Zelf maken kan ik niet, en ik heb wel op Google gevonden dat er ooit geleverd zijn door een bedrijf maar daar is weinig over te vinden. Mocht iemand er een hebben liggen dan hou ik me aanbevolen.
Keer terug naar 403, 203 en ouder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast