Ff voorstellen

Voor D3, D4, J7, J9.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Ff voorstellen

Berichtdoor VisserJ7J9 » 23 okt 2022, 18:34

Hi allemaal,

Mijn naam is Syvart en ik ben samen met mijn vriendin inmiddels eigenaar van een J7 en een J9. Wij gaan het komende jaar (wellicht langer) aan de slag met onze busjes om er één j7 camper van de maken. We trekken de 2.0, 5bak uit de J9 en proberen zo veel mogelijk mechanisch over te zetten.

Daarnaast moet er aan de carrosserie ook nog wel het nodige gebeuren. Denk hierbij aan de dorpels, dakgoten en de plekken rondom de ramen. Kortom, voldoende te doen! Gelukkig is er super veel informatie te vinden op dit forum, dus we zoeken van alles op!

Mocht het nodig zijn dan zullen wij jullie zeker nog om hulp vragen ;)

Met vriendelijke groet,

Syvart
VisserJ7J9
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 10 aug 2022, 15:55

Re: Ff voorstellen

Berichtdoor sheetmetal » 27 feb 2023, 12:07

VisserJ7J9 ik heb plaatwerk liggen van J7 meestal word het op maat gemaakt danny_van_loo@telenet.be
sheetmetal
 
Berichten: 9
Geregistreerd: 02 dec 2018, 15:59
Woonplaats: heist op den berg

Re: Ff voorstellen

Berichtdoor DReusink » 07 apr 2023, 13:29

Hi sheetmetal, kan je voor mijn j7 ook plaatwerk leveren?
DReusink
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 07 apr 2023, 13:20

Re: Ff voorstellen

Berichtdoor -jiph- » 01 mei 2023, 21:27

Sorry verkeerd
-jiph-
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 01 maart 2023, 22:03

Re: Ff voorstellen

Berichtdoor -jiph- » 01 mei 2023, 21:30

Hallo Allemaal,

Ik ben Patrick en woon in het zonnige Maastricht!
Een week of 6 geleden heb ik een campertje gekocht, een verlengde en deels verhoogde J7 uit 1975.
Vorige week al een paar dagen gaan kamperen met z'n vieren en dat past prima!
Het interieur is (volgens mij) origineel! Heeft wat werk nodig, lekt wat olie, elektra moet worden nagelopen en er zitten wat roestplekjes aan de buitenkant.
Het motortje is al eens vervangen door een 2.0l benzine uit een J9 is mij verteld. Ik vind een beetje sleutelen wel leuk, dus zal er veel tijd mee doorbrengen.

Ook ben ik nieuw op fora (forums?), dus vergeef mij ajb als ik ergens een onderwerp verkeerd plaats....
Ben trouwens op zoek naar een 5 versnellingsbak voor de XN1P 2.0 liter motor, als iemand mij hiermee kan helpen.

Afbeelding
-jiph-
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 01 maart 2023, 22:03

Vorige

Keer terug naar J7/J9

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten