Toch nog wat meer nieuwe spulletjes besteld, van Serie04 komt er nog de pakking van het distributiedeksel, en elders nog de o-ring voor het aluminium deel tussen de pomp en de distributie. Daar lekte het ook wat, en ik vermoed dat die o-ring daar de boosdoener is. Ik kon hem nergens in de boeken terugvinden dus heb hem maar opgemeten en 105x2 besteld.
Er is ook een setje voor de pomp zelf onderweg, maar dat is voor ooit na de inbouw, ik had geen diesel lekkage gezien.
De bak is inmiddels weer dicht, schoongemaakt en beschouw ik maar als klaar.

Ik heb Loctite 5922 gebruikt om de papieren pakking van het deksel van het koppelingshuis mee in te smeren. Het werkplaatshandboek zegt de ene keer insmeren met vet, en de andere keer met afdichtmiddel.
De 2 ongebruikte lampjes in het dashboard ga ik gebruiken zoals 1 en 5 in de J9.

Bij de renault 16 shop heb ik een fitting besteld, dat is dezelfde als van de Renault 16 TX, ook uit dezelfde periode natuurlijk.

Dit is de reservepositie links boven. Een blauw lensje zit ervoor, ik heb 'm omgewisseld met rechts, blauw leek me toepasselijker.
Dat blauw komt weinig licht doorheen, ik heb er een 5 watt lampje ingedrukt.
De fitting voor de rechterkant heb ik met de 3d printer gemaakt, die kon ik nergens meer vinden.

Het ziet er uiteindelijk zo uit:

Draad 73 gaat dan naar het gloeirelais straks, en het andere lampje heb ik draad 47B voor genomen, die gaat dan naar het expansietankje voor het waterniveau. Als het J9 tankje erin past tenminste.