Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Brownie
Harrie schreef:hoi Bas!
goed bezig!
in de onderste gedeeltes van de achterschermen, tussen a-portier en a-wiel,
zit af fabriek PUR-schuim. Dit laat onze geliefde 505's op die plaats na vele jaren daar ter plekke doorroesten.
Die PUR moet er dus eigenlijk uit en zeer goed nabehandeld, of volgegoten met Owatrol.
ik ga je project ook volgen, voor je silentblocks en andere onderdelen weet je de weg
leeuwebrul (c); Harrie
wowo schreef:Leuk om 'm weer te zien. Ik mis die auto behoorlijk.
Ik zou toch proberen dat spoilertje achterwege te laten. Juist het simpele, sobere type 1 ontwerp maakt 'm zo mooi. Geen LM velgen of velours :)
Koffiemolen schreef:Harrie schreef:hoi Bas!
goed bezig!
in de onderste gedeeltes van de achterschermen, tussen a-portier en a-wiel,
zit af fabriek PUR-schuim. Dit laat onze geliefde 505's op die plaats na vele jaren daar ter plekke doorroesten.
Die PUR moet er dus eigenlijk uit en zeer goed nabehandeld, of volgegoten met Owatrol. leeuwebrul (c); Harrie
Hoi Harrie, zo ver ben ik nog niet, wel heb ik de ruimte in de kofferruimte aan de zijkant achterde schermen (met die smalle bak onderin schoon gemaakt en in de Fertan gespoten, maar nu loop ik al op de zaak voorruit, want die foto's moet ik nog plaatsen. Heb een speciale vernevelset met lange slang. Hoe kom ik bij dat PUR-schuim? Je bedoelt dus eigenlijk net voor de plek vaar de C-stijl uitkomt?
Koffiemolen schreef:Kopuh?
Koffiemolen schreef:Overigens vind ik het stofje ook wel wat hebben maar er gaat niets boven dat zuiver scheerwollen tweed!
Koffiemolen schreef: Opstoken en laten smelten kan ook..
.
chr. schreef:
oja dat purschuim, Niet opstoken warm maken oid.
spul is brandbaar
ik spreek uit ervaring. laatst tijdens werkzaamheden aan een 806
met purschuim verborgen in de ''c'' stijl,ernstige rook ontwikkeling wat over ging in een beginnende brand
wowo schreef:
Ruilen tegen een 404 met geen APK?
De schuifdakmotor & reservesleutels zijn vandaag op de post gegaan.
Edzo schreef:T schijnt dat Pur ook volledig oplost in Aceton. En dat de prut dan vloeibaar is. Dit heb ik van horen zeggen, wellicht een ideetje?
(van iemand die een custom-polyester naadloze benzinetank gebouwd heeft voor een ultra-light vliegtuig. Model in pur uitgesneden, tank eromheen gelamineerd incl. vul- en andere aansluitingen. Daarna aceton erin gegoten, en hij kon de pur er zo uitgieten. . Aldus het verhaal)
Martijn schreef:
Kijk je wel even uit met dat soort grappen? Als je PUR of polystyreenschuim oplost met aceton ontstaat er een traagvloeibare substantie met de eigenschappen van Napalm (zie Vietnamoorlog) en daarbij komen kwalijke gassen vrij. Tis maar dattuhetweet...
@ Koffiemolen : als je naar Jonkhart gaat, kom je dan even koffiedrinken? Ik woon een wijkje verder...
wowo schreef:Hey! de kabel van m'n CD wisselaar, hahaha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast