307CC te koop

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

307CC te koop

Berichtdoor Diazoni » 30 jun 2019, 23:03

Hallo allemaal,

De meesten van jullie kennen mij hier niet maar Ik Ben reeds lange tijd actief op ons eigen 307forum... daar jullie net zo goed als ik weten wat voor ellende MP en FB met zich meebrengen dacht ik laat ik onze 307cc hier te koop aanbieden op een forum met liefhebbers van de leeuw. Ik heb voor het gemak de advertentie gekopieerd zoals ik deze ook op het 307forum had geplaatst...

Met veel pijn zet ik onze 307cc te koop...
Ik Ben inmiddels meerdere keren geopereerd en Ben dus nu mijn halve linkervoet kwijt (amputatie) wat mij dus belemmerd een schakelauto te rijden in de toekomst... :( :(

Tevens heeft mijn vrouw een aantal maanden terug een aanrijding gehad met de CC waardoor het rechterachter paneel een forse deuk nu heeft. En aangezien ik op het moment niets kan (Lees lopen) hebben wij besloten de auto weg te doen naar hopelijk ook een liefhebber...
De meesten weten wel wat ik er vorig jaar allemaal aan gedaan heb dus ik denk dat de vraagprijs meer Dan redelijk is.
Even nog een kleine opsomming,
- nieuwe banden Toyo proxes
- nieuwe remmerij rondom alles van brembo
- nieuwe motorsteunen
- spoorstangen
- opnieuw uitgelijnd
- elec ramen systeem achter vervangen.
Enz enz en uiteraard zijn alle facturen ter inzage.

Het gaat dus om een 307cc 2.0 16v bj 2004 kleur zwart met 286k op de klok. Met zn beetje alle opties zoals cognac kleur leer, climatronic enz enz

Tevens word er bij verkoop tegen de vraagprijs een complete distributie set met waterpomp bijgeleverd tezamen met een gereedschapkoffer speciaal voor dit motortype.

De vraagprijs is € 1395,00 aangezien wij er snel vanaf willen.

Ik heb van deze auto geen fotos online staan maar Ben uiteraard bereid deze te mailen.
Diazoni
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 30 jun 2019, 22:55

Re: 307CC te koop

Berichtdoor Martijn » 30 jun 2019, 23:15

Ik denk dat je meer reacties krijgt als je motorisatie, kleur, interieur, kilometerstand en opties vermeld
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2179
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum

Re: 307CC te koop

Berichtdoor Diazoni » 30 jun 2019, 23:16

Dat had ik zelf ook al bedacht... op het 307forum weten ze natuurlijk om welke auto het gaat en hier niet.

Maar inmiddels toegevoegd. :wink:
Diazoni
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 30 jun 2019, 22:55

Re: 307CC te koop

Berichtdoor Diazoni » 06 jul 2019, 00:39

Mag een slotje op aangezien de auto verkocht is, maar jullie gaan hem hier vast terug zien heb ik zo een vermoeden... :D
Diazoni
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 30 jun 2019, 22:55


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten