Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Frank.04 schreef:Neem liefst DOT 4, eventueel DOT 3 maar vooral geen DOT 5!
Koeneke schreef:In juni zat de rem linksvoor volledig vast (pedaal was niet meer in te drukken en stinken doordat de remblokken volledig tegen de schijf zaten... ) door smurrie van de rubberenremleiding aan de klauw, leiding los gemaakt en blijven pompen tot er een "worm" van 5 cm lang uit spoot. Ineens rechtsvoor ook maar gedaan en alle remvloeistof ineens mee vervangen door DOT 4. Remt nu weer als de beste en trekt ook niet meer scheef...
404noir schreef:Koeneke schreef:In juni zat de rem linksvoor volledig vast (pedaal was niet meer in te drukken en stinken doordat de remblokken volledig tegen de schijf zaten... ) door smurrie van de rubberenremleiding aan de klauw, leiding los gemaakt en blijven pompen tot er een "worm" van 5 cm lang uit spoot. Ineens rechtsvoor ook maar gedaan en alle remvloeistof ineens mee vervangen door DOT 4. Remt nu weer als de beste en trekt ook niet meer scheef...
Als ik dit zo lees lijkt het mij zeer verstandig om die flexibele rubberen remleidingen zo snel mogelijk te vervangen... want die rommel komt doordat die rubber leidingen intern wegrotten.
keesie schreef:is die foto niet aan het Lac du St Croix?
Hoi,jacqabe schreef:keesie schreef:is die foto niet aan het Lac du St Croix?
Dat dacht ik inderdaad ook al. Ben hier toevallig afgelopen zomer geweest.
Frank.04 schreef:De opstaande beugel is er voor om de inzittenden te beschermen tegen doorschietende bagage in geval van een aanrijding.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten