Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
grijze205xs schreef:Ik was ook benieuwd of de velgen die eronder zitten orginele xs velgen zijn
Gilletti schreef:Nette XS, gefeliciteerd!
2000 toeren bij stationair is wel veel te hoog. Normaliter is dat rond de 750-800.
De velgen lijken me origineel maar weet ik niet zeker. Je zag ze i.i.g. wel op meer 205-en.
Jup het is zeker grijs. Ik heb nog niet naar de kleurcode gekeken maar het lijkt op de gris magnum?EJH405 schreef:Gefeliciteerd! En nog grijs ook als ik het goed zie?
2000rpm lijkt me aan de hoge kant, wellicht wat overenthousiaste choke oid?
De 205 heeft idd een dubbele carburateur dus dan zou het aan de choke kunnen liggen. Is dat makkelijk te repareren?maan schreef:2000 toeren ligt niet aan een temperatuursensor, dan zou ie eerder koud te laag in toeren zitten. Ik denk eerder aan een lekje in het inlaatcircuit wat valse lucht geeft, of als het een carb versie is inderdaad de choke.
Helemaal geweldig Ruud! Super service!!ruudxs schreef:Deze xs heeft mono-point injectie en geen carburateurs.
Ook was de motor koud en stond de auto al een paar weken stil voordat ze naar voren gehaald was om bekeken te worden.
Ik zou even kijken wat het stationaire toerental doet als de motor op temperatuur is.
Ahh top Dankje, ik zal het is napluizen!beeperhorrie schreef:Daar heb je een hele mooie Xs aan.
Als deze inderdaad een injectie heeft dan zou die wel eens overeen kunnen komen met die van de Génération en daar heb ik het probleem van optoeren naar 2000rpm ook al eens gehoord. Ik ben echter al oud en kan me niet meer herinneren waar en van wie ik dit gehoord of gelezen heb. Misschien ook eens forum van http://www.pug205.nl napluizen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast