Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Brownie
403diesel schreef:Ik zou verzinken; toch duurzamer dan scoperen.
Wel even goed kijken naar je instroom en uitloopgaten.
Ik denk dat badverzinken ook goedkoper is.
Groet, Serge
MarcoPeus schreef:Gaat goed komen met deze Dangel, Hij is in goede handen zo te zien.
Jineuf schreef:Dank voor de complimenten1
Dit is pas het begin. In afwachting van de chassisvernieuwing ben ik met wat cosmetische zaakjes bezig.
Hwet echte werk begint hoop ik in november.
Afgelopen donderdag ben ik met Frans naar de sleutelruimte geweest om met de eigenaar de werkzaamheden te bespreken.
De brug staat in een romneyloods. de motorv moet er ook uit ivm een roestige chassisbalk aan het koetswerk.
Aan het dak kunnen we niet takelen dus er moet een motorbok bijkomen.
de loods is niet verwarmd. Er staat wel een gaskanon. Vanaf november wordt het weer kouder. De auto mag er geen maanden blijven staan.
dat wordt dus doorwerken!
Voor wie niet meer weet wat een romneyloods is:
hier een voorbeeld!
Als je een motortakel nodig hebt mag je de mijne wel even lenen!
Brownie schreef:Ben erg blij dat hij nu echt goed wordt aangepakt. Voor mij was het niet praktisch te doen met een afstand van 300km naar de stalling.
hugo schreef:Brownie schreef:Ben erg blij dat hij nu echt goed wordt aangepakt. Voor mij was het niet praktisch te doen met een afstand van 300km naar de stalling.
ik werd al benieuwd.
waarom heb jij al eindhovenaar een stalling in 050?
roots?
janpeugeot505 schreef:wat een prachtig project.
ik ben stiekum wel fan van die dangels en 4 wd in het algemeen:) .
het gaat wel weer kriebelen om wat aan de 505 te gaan doen nu.
wat ik me afvraag : waar is het 4 wd systeem en onderstel op gebaseerd of is het speciaal ontworpen voor deze 505,s?
jan
MarcoPeus schreef:Mooi gedaan zeg, die gaat de komende decennia niet meer roesten en voegt wat bling toe aan de Dangel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten