Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Gilletti schreef:Dan ga ik meteen even in dit topic zitten gallen dat ik er echt niet mee kan zitten. En ik denk dat ik me wel zeker liefhebber mag noemen.
Mijn smaak is het ook totaal niet, maar ik vind niet dat ik dat voor een ander kan en mag bepalen. Wij genieten vooral van originaliteit maar dat hoeft niet te beteken dat iemand geen plezier mag beleven aan tuning o.i.d..
Reëel gezien belandt het gros van de auto's uiteindelijk toch op de sloop (pardon, demontage), dus waarom zou iemand er voor die tijd geen lol mee mogen hebben door hem aan te passen?
Pieter- schreef:je hebt gelijk hoor, alleen auto's hebben nu eenmaal een ego.. (en een pijp)
joospeugeot schreef:nou, die 206 vind ik nog wel leuk, de techniek dan . een 1.4 met 2 turbo's en een compressor , goed voor een 190 pk
MarcoWetzels schreef:joospeugeot schreef:nou, die 206 vind ik nog wel leuk, de techniek dan . een 1.4 met 2 turbo's en een compressor , goed voor een 190 pk
290 PK bedoel je.
Ik vind m foeilelijk afgrijselijk. OK de techniek is wel kick-ass maar z'n jas mag bij t grof vuil. Meteen overspuiten en wat meer originele delen er op zetten.
LouisdeFunes schreef:tja, ik ad er al geen commentaar bij gezet..maar voor wat het waard is: e.e.a lijkt wel heel netjes te zijn gedaan...maar, het moet je smaak zijn..
zullen we hem samen gaan kopen Evert ? petjes achterstevoren op en dan zo'n huppeldansje instuderen en dan samen naar de volgende Peugeot meeting gaan
Keer terug naar Café des Sports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten