Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Remco504coupe schreef:Ik ben ook geen Ford fan
Ford
Onderdelen
Rammelen
Dagelijks
Nikilauda504 schreef:Remco504coupe schreef:Ik ben ook geen Ford fan
Ford
Onderdelen
Rammelen
Dagelijks
Met Ford naar de stort
MarcoWetzels schreef:Zoals zovele 2 liters van Peugeot (XN1 XN2 XN6)
janbachee schreef:De exclusieve 107:black & silver wie gaat deze bestellen?
Worden 750 van gemaakt!!
gr jan.
joospeugeot schreef:Nikilauda504 schreef:Remco504coupe schreef:Ik ben ook geen Ford fan
Ford
Onderdelen
Rammelen
Dagelijks
Met Ford naar de stort
ford: ook een foutje van psa. kijk maar eens wat ze er voor een barslechte hdi van hebben gemaakt (de 1.6 hdi, dv6 motor). de 2 liter van psa is eigenlijk nagenoeg probleemloos
Martijn schreef:janbachee schreef:De exclusieve 107:black & silver wie gaat deze bestellen?
Worden 750 van gemaakt!!
gr jan.
Is een bericht uit 2011 Jan, die 750 zijn allang verkocht....
A.B.203 schreef:
Joospeugeot, ik de 405 met en zonder turbo gehad, een 406 1.9 Td, twee 307 2.0 TD en nu een 307 1.6 hdif. Waar moet ik met deze 1.6 diesel rekening mee houden, de teller staat op 160.000 ? De diesels uit de 405 en 406 hebben het perfect gedaan, bij ca 300.000 km heb ik ze verkocht. De eerste 307 D uit 2001 was een rammelkast met elektronica ellende. De 2e 307 2.0 D was goed en de huidige 1.6 diesel loopt tot op heden zuinig en perfect.
Martijn schreef:A.B.203 schreef:
Joospeugeot, ik de 405 met en zonder turbo gehad, een 406 1.9 Td, twee 307 2.0 TD en nu een 307 1.6 hdif. Waar moet ik met deze 1.6 diesel rekening mee houden, de teller staat op 160.000 ? De diesels uit de 405 en 406 hebben het perfect gedaan, bij ca 300.000 km heb ik ze verkocht. De eerste 307 D uit 2001 was een rammelkast met elektronica ellende. De 2e 307 2.0 D was goed en de huidige 1.6 diesel loopt tot op heden zuinig en perfect.
Laat je niet bangmaken, die 1,6 is zo slecht nog niet. Cruciaal is de juiste olie ( soort en viscositeit), tijdig verversen en peil in de gaten houden. Waar ze wel gevoelig voor zijn is ' koud planken' , de martelpraktijk van de gemiddelde leaserijder helaas,,,,
A.B.203 schreef:Ik wist niet dat het zo precies erop aankwam met de olieverversing.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast