hemelvaart Hoornsterzwaag

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

hemelvaart Hoornsterzwaag

Berichtdoor RondeB » 13 mei 2018, 18:20

Altijd weer een leuk feest daar. Veel te zien, trekkers, onderdelen,motorcross, eterij,onderdelen en veel auto's :D Vooral gewone gebruiksauto's, toch wel mijn voorkeur. Peugeot natuurlijk ook aanwezig. Beginnen we met ons forumlid Jacqabe en voormalig lid 305 friesland die de laatste jaren altijd van de partij zijn met hun 403's en nu ook Renault
Afbeelding

Stukje verder op een witte 404 in z'n jus :-) Op zich aardige auto, maar vraagt dringend wat plaatwerk...In mijn ogen de moeite waard want het is wel een automatique. 8)
Afbeelding

Dan een iets meer bijzonder tiepje...Betty Boop met de 403 ambulance van paps :D Je ziet er nog net om het hoekje kijken. Blijft een leuke auto, heeft ook al wat last van de tand des tijds maar echt heul dramatisch is het ook niet.
Afbeelding

Dan een 403 met een hoop robri/HG accessoires...vind ik toch wel leuk die glimmertjes. Helaas niet op de foto de inbouw radio onder het dashbord. Zag er authentiek uit, ken het niet zo. Ook niet meer de kans gehad om het na te vragen.
Afbeelding
Afbeelding

Sluit ik af met de peugeot die ik als eerste tegen kwam. Een '59-er 203 met origineel nederlands kenteken. Mooie net onderhouden auto met leuke details die er zo in de loop der jaren aan toegevoegd zijn. De auto is al sinds 1976 in bezit van de huidige eigenaar. Voor mij dan weer leuk: afkomstig van Garage Jan Wessels in zeist....Zat aan de Utrechtseweg in Zeist, in mijn geheugen gegrift als DE DAF dealert van Zeist... Op foto rijdt er natuurlijk weer net een 404 break langs 8)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
RondeB
 
Berichten: 2552
Geregistreerd: 03 apr 2004, 17:17
Woonplaats: ureterp

Re: hemelvaart Hoornsterzwaag

Berichtdoor jacqabe » 13 mei 2018, 23:42

Bedankt voor je verslag Ron, ik ben weer eens vergeten foto’s te maken. Alleen twee van mijn eigen auto’s en dat was het.
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten