Vlietdagen Voorburg (17Sep) / Marche Royal Den Haag (15 Okt)

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

Vlietdagen Voorburg (17Sep) / Marche Royal Den Haag (15 Okt)

Berichtdoor RobinHoed » 12 sep 2017, 23:38

De auto rijdt nog steeds niet lekker, maar heb mij toch aangemeld voor 2 dagen waarbij ook oldtimers aanwezig zijn.
Te frustrerend als hij alleen in de garage staat. Dit zijn kleine afstanden en wil gewoon lekker op pad.

Dus heb me aangemeld voor een oldtimer show op zondag 17 September, wat onderdeel is van de vlietdagen in Voorburg / Leidschendam:
http://www.vlietdagen.nl/ of link naar Facebook event

Verder heb ik mij aangemeld voor Marche Royal op zondag 15 Oktober in Den Haag.
Een Franse buurtfeest: muziek, dejeuner, bpoissons, franse oldtimers en veel meer (aantal oldtimers is beperkt, maar meer aanwezig voor de sfeer)
http://www.MarcheRoyal.nl of link naar facebook event

Auto is in ieder geval gepoets afgelopen weekend en voel nu pijn op plaatsen waarvan ik niet wist dat je pijn kon hebben.

Aangezien ik nieuw ben in dit alles .....
Heeft iemand toevallig een template voor een sheet voor achter het raam, lijkt me leuk wat meer details over de auto te geven.

De auto heeft trouwens een eigen Facebook pagina :lol:
Meer bedoeld als een soort van dagboek en geschiedenis vanaf productie.
Dus voeg me gerust toe
Laatst bijgewerkt door RobinHoed op 17 sep 2017, 23:04, in totaal 2 keer bewerkt.
203 Fourgonnette - 1953 "Jean-Marie"
203 Berline - 1959 "Marie Louise"
404 - 1961 "Marie Antoinette"
Avatar gebruiker
RobinHoed
 
Berichten: 726
Geregistreerd: 12 jul 2017, 20:50
Woonplaats: Leidschendam

Re: Vlietdagen Voorburg en Marche Royal Den Haag

Berichtdoor jacqabe » 12 sep 2017, 23:44

21 oktober Rendez-vous au fond de la mer. Aanmelden op de site van de Aph. Rijden zeker een aantal forumleden mee.
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: Vlietdagen Voorburg (17Sep) / Marche Royal Den Haag (15

Berichtdoor RobinHoed » 17 sep 2017, 23:07

Vandaag mijn eerste oldtimer show gehad :-)

Samen met meer dan vijftig andere mooie bolides de Herenstraat in Voorburg mogen versieren. Geen andere Peugeots aanwezig dus aan mij de eer ons mooie merk te vertegenwoordigen. De leeuw om de motorkap is een veel gefotografeerd onderdeel geweest.

Verder weinig Frans aanwezig op een Citroen CX, een Renault R8 en een zeer bijzondere Renault Fregate domaine na.
Dus erg leuk dat oldtimers ook een onderdeel uitmaakte van de Vlietdagen. In de vliet zelf lagen diverse antieke boten aangemeerd.

Meeste kinderen vonden het prachtig even achter het stuur te mogen plaats nemen. Maar ook genoeg volwassenen die even in de auto op de foto gezet wilde worden.

Benieuwd naar de Franse markt in Oktober, waarbij er ook een kleine rondtocht door de binnenstad van Den Haag gaat plaatsvinden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
203 Fourgonnette - 1953 "Jean-Marie"
203 Berline - 1959 "Marie Louise"
404 - 1961 "Marie Antoinette"
Avatar gebruiker
RobinHoed
 
Berichten: 726
Geregistreerd: 12 jul 2017, 20:50
Woonplaats: Leidschendam

Re: Vlietdagen Voorburg (17Sep) / Marche Royal Den Haag (15

Berichtdoor jacqabe » 18 sep 2017, 07:43

Genieten zo te lezen. Jammer dat het voor mij een beetje ver weg is. Bedankt voor de foto's, je auto ziet er prachtig uit!
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: Vlietdagen Voorburg (17Sep) / Marche Royal Den Haag (15

Berichtdoor RobinHoed » 18 sep 2017, 12:22

jacqabe schreef:Bedankt voor de foto's, je auto ziet er prachtig uit!


Bedankt voor het compliment :D

Ben tijdje terug lid geworden van de Knac en die hebben een poets cursus georganiseerd. Dus paar uur een workshop gehad en theorie over lak en uiteraard geoefend met krassen etc wegwerken.

Alleen maar mannen en allemaal richting huis met volle tassen poets producten :lol:

Dus volle dag bezig geweest en het 4 stappen plan uitgevoerd. Wellicht zou de prio eerst mechanisch op orde brengen moeten zijn. Maar even fijn een keer iets te kunnen afronden wat ik zonder hulp kan en kan afstrepen van de lijst :oops:
203 Fourgonnette - 1953 "Jean-Marie"
203 Berline - 1959 "Marie Louise"
404 - 1961 "Marie Antoinette"
Avatar gebruiker
RobinHoed
 
Berichten: 726
Geregistreerd: 12 jul 2017, 20:50
Woonplaats: Leidschendam


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron