Ontbrekende evenementen?

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

Ontbrekende evenementen?

Berichtdoor Sharknose » 07 okt 2015, 07:32

Het lijkt wel alsof niet alle evenementen hier naar voren komen, zowel van tevoren als aankondiging als achteraf in verslagvorm. Zo is er volgens mij afgelopen zondag een evenement vanuit de PCN geweest waar ik hier niets over terugvind. Klopt dat?

Greetz,
Walter.
Peugeot geschiedenis: Peugeot 305 GTX (2x), Peugeot 205 Jubilée, Peugeot 407 2.0i XS, Peugeot 306 Cabriolet Roland Garros, Peugeot 508 e-HDi BLE. Nu: BMW e21-323i '80 en BMW e91-325dA M-Sport '10
Avatar gebruiker
Sharknose
 
Berichten: 123
Geregistreerd: 16 maart 2013, 12:59

Re: Ontbrekende evenementen?

Berichtdoor Frank.04 » 07 okt 2015, 08:31

Op zich zou dat kunnen, er was ook een technisch evenement op zaterdag.

Hoewel de drie Peugeotclubs dit forum ondersteunen is het geen formeel orgaan.

Evenementen van de APH, de Peugeot 404-Vereniging en de PCN zijn in principe slechts toegankelijk voor (betalende) leden van deze clubs.

Desalniettemin wordt er met regelmaat melding gemaakt van op handen zijnde evenementen en dat is ook prima.

Misschien een idee om lid te worden en daarmee naast evenementen ook toegang te hebben tot de drie clubmagazijnen en tweemaandelijks het zeer leesbare clubblad te ontvangen?

Graag tot ziens!
Meer plezier met Peugeot's 04!
Frank.04
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 24 jul 2008, 23:43

Re: Ontbrekende evenementen?

Berichtdoor Sharknose » 07 okt 2015, 11:03

Frank.04 schreef:Op zich zou dat kunnen, er was ook een technisch evenement op zaterdag.

Hoewel de drie Peugeotclubs dit forum ondersteunen is het geen formeel orgaan.

Evenementen van de APH, de Peugeot 404-Vereniging en de PCN zijn in principe slechts toegankelijk voor (betalende) leden van deze clubs.

Desalniettemin wordt er met regelmaat melding gemaakt van op handen zijnde evenementen en dat is ook prima.

Misschien een idee om lid te worden en daarmee naast evenementen ook toegang te hebben tot de drie clubmagazijnen en tweemaandelijks het zeer leesbare clubblad te ontvangen?

Graag tot ziens!


Dank voor je reactie Frank. Ik ben jarenlang lid geweest van de PCN, maar aangezien ik al een tijd geen (klassieke) Peugeot meer heb, heb ik dat opgezegd. Ik zeg het vooral omdat het me opvalt dat ik van wat mensen hier "van de oude garde" wel evenementen en foto's daarvan op bijvoorbeeld Facebook voorbij zie komen, maar die hier totaal geen melding hebben. Ook zijn diezelfde "oudgedienden" hier volgens mij steeds minder actief, dus ik vroeg me af of die elders op het grote web met elkaar communiceren.

Greetz,
Walter.
Peugeot geschiedenis: Peugeot 305 GTX (2x), Peugeot 205 Jubilée, Peugeot 407 2.0i XS, Peugeot 306 Cabriolet Roland Garros, Peugeot 508 e-HDi BLE. Nu: BMW e21-323i '80 en BMW e91-325dA M-Sport '10
Avatar gebruiker
Sharknose
 
Berichten: 123
Geregistreerd: 16 maart 2013, 12:59

Re: Ontbrekende evenementen?

Berichtdoor Jeetje » 07 okt 2015, 12:09

Ik moet zeggen dat ik ook steeds meer evenementen 'mis'. De reden daarvoor is dat ik de papieren spreekbuis van de gezamenlijke Peugeot-clubs ('Le Lion') eigenlijk niet meer echt lees, maar snel doorblader en af en toe een (wat ik vind) interessant stukje wat meer aandacht geef.

Vroeger (een paar jaar geleden) was er veel meer 'activiteit' op dit forum, maar ook ik ben de laatste jaren vééél minder actief op het forum. Reden daarvoor is dat ik van mening ben dat de gemoedelijkheid een beetje weg is (dat is een persoonlijke conclusie/mening, dat besef ik) en dat het aandachtsgebied de afgelopen jaren een beetje van de echte klassiekers verschoven is naar de -laat ik het maar zo noemen- neo-klassiekers.

In het verleden werd hier op het forum ook een evenementenkalender bijgehouden, maar dat is de laatste jaren ook niet meer het geval:
viewtopic.php?f=8&t=10326

Jammer eigenlijk...
... it's better to burn out, than to fade away...
Avatar gebruiker
Jeetje
 
Berichten: 4316
Geregistreerd: 09 jul 2004, 14:14
Woonplaats: Vinkeveen

Re: Ontbrekende evenementen?

Berichtdoor Sharknose » 08 okt 2015, 08:05

Jeetje schreef:Ik moet zeggen dat ik ook steeds meer evenementen 'mis'. De reden daarvoor is dat ik de papieren spreekbuis van de gezamenlijke Peugeot-clubs ('Le Lion') eigenlijk niet meer echt lees, maar snel doorblader en af en toe een (wat ik vind) interessant stukje wat meer aandacht geef.

Vroeger (een paar jaar geleden) was er veel meer 'activiteit' op dit forum, maar ook ik ben de laatste jaren vééél minder actief op het forum. Reden daarvoor is dat ik van mening ben dat de gemoedelijkheid een beetje weg is (dat is een persoonlijke conclusie/mening, dat besef ik) en dat het aandachtsgebied de afgelopen jaren een beetje van de echte klassiekers verschoven is naar de -laat ik het maar zo noemen- neo-klassiekers.
...

Jammer eigenlijk...


Eveneens geheel persoonlijk ben ik dat wel met je eens, Jeetje. Dat was mijn gevoel namelijk ook en daarom vroeg ik me af of die vroegere activiteit zich nu wellicht elders bevindt.

Greetz,
Walter.
Peugeot geschiedenis: Peugeot 305 GTX (2x), Peugeot 205 Jubilée, Peugeot 407 2.0i XS, Peugeot 306 Cabriolet Roland Garros, Peugeot 508 e-HDi BLE. Nu: BMW e21-323i '80 en BMW e91-325dA M-Sport '10
Avatar gebruiker
Sharknose
 
Berichten: 123
Geregistreerd: 16 maart 2013, 12:59

Re: Ontbrekende evenementen?

Berichtdoor Gilletti » 08 okt 2015, 08:27

Ach ja, de nieuwigheid van online kennismaken met mede-liefhebbers van het oude spul is er denk ik een beetje vanaf.
Informatie is tegenwoordig op zo veel manieren goed te vinden waardoor het gebruik ook wat afneemt. Dat heb ik zelf ook.

Naar mijn weten worden evenementen niet elders besproken behalve dat er ook een open Facebook pagina is tegenwoordig waar wel e.e.a. voorbij komt.
Zelf ben ik daar niet actief (heb geeneens een FB account) maar kijk er wel af en toe eens.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Ontbrekende evenementen?

Berichtdoor FNL » 18 okt 2015, 13:48

De evenementenagenda is met name iets voor de drie clubs interessant. Deze clubs communiceren tegenwoordig via hun websites, via Le Lion of via Facebook. Verder is het zo dat de discussies bij de evenementen in het verleden soms hele andere kanten opschoten dan waarvoor het uiteindelijke bedoeld was. Dat weerhoud menig organisator om via fora evenementen aan te kondigen. Het forum wordt gebruikt door individuen en niet perse door organisatoren binnen de clubs. Dat kan altijd weer veranderen, de tijd zal het leren.
"a splended time is quaranteed for all"
Avatar gebruiker
FNL
 
Berichten: 185
Geregistreerd: 13 apr 2006, 22:45
Woonplaats: Hasselt

Re: Ontbrekende evenementen?

Berichtdoor Sharknose » 19 okt 2015, 07:04

FNL schreef:De evenementenagenda is met name iets voor de drie clubs interessant. Deze clubs communiceren tegenwoordig via hun websites, via Le Lion of via Facebook. Verder is het zo dat de discussies bij de evenementen in het verleden soms hele andere kanten opschoten dan waarvoor het uiteindelijke bedoeld was. Dat weerhoud menig organisator om via fora evenementen aan te kondigen. Het forum wordt gebruikt door individuen en niet perse door organisatoren binnen de clubs. Dat kan altijd weer veranderen, de tijd zal het leren.


En juist dat is wat me opvalt en wat ik persoonlijk jammer vind.

Greetz,
Walter.
Peugeot geschiedenis: Peugeot 305 GTX (2x), Peugeot 205 Jubilée, Peugeot 407 2.0i XS, Peugeot 306 Cabriolet Roland Garros, Peugeot 508 e-HDi BLE. Nu: BMW e21-323i '80 en BMW e91-325dA M-Sport '10
Avatar gebruiker
Sharknose
 
Berichten: 123
Geregistreerd: 16 maart 2013, 12:59


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten