la résurrection de la 404noir

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 25 mei 2014, 11:33

Dit is mijn 404:
[url]http://www.speurders.nl/overzicht/au...ion=&order_by=
Bijlage 22124[/url]
de prijs was na wat onderhandelen prima en dus heb ik 'm maar gekocht.

De 404 is uit 1962 en daarmee ouder dan ik zelf ben! Tevens de oudste auto die ik ooit zelf heb gehad. (niet de oudste waarin ik gereden heb, dat was nl. een Citroen traction avant sport, en zelfs niet eens de op 1 na oudste, dat was nl. een Peugeot 403! tijdens een proefrit in 1997 in downtown Paris, dept75. Dat verhaal zal ik nog wel eens uit de doeken doen.)

Ze staat nog op frans kenteken en is op 06-11-1962 nieuw verkocht aan msr. Pierre Leroux in L'Isle Adam, eventjes ten noord-noord-west van Paris. Hier woonde deze msr Leroux.https://www.google.com/maps/@49.112508,2.214902,3a,90y,353.48h,83.52t/data=!3m4!1e1!3m2!1s7S54uZ6EafP5QSlqZ6-I5w!2e0
De km-stand kan niet 58kkm zijn maar is zeer waarschijnlijk 158kkm . Ik heb een onderhouds carnet bij de 404 waaruit blijkt dat de laatst gedocumenteerde km stand van januari 1972 was en dat toen de km-stand al 66kkm was... alors...
Verder dan 1972 gaan de onderhoudspapieren helaas niet. De auto is t/m '96 verzekerd geweest en er is dus in die 24j zeer waarschijnlijk ook mee gereden. Even een rekensommetje: 158000-66000= 92000km gereden vanaf 1972 tot nu. De auto is stilgezet in 1996 dus er is nog 24j gereden sinds 1972.
92000/24 = 3833km/jaar. aangezien de eerste eigenaar er 6600km/j mee had gereden en de 404 ook in 1996 al klassieker status had denk ik dat mijn schatting van 158000km, mede gezien de algehele staat van de auto, klopt.

Afgaand op de verzekeringssticker was ze dus voor het laatst op de weg in 1996. Daarna heeft ze 14j geslapen (dus niet mee gereden), liefdeloos ergens achter in een Parijse loods en is daarna naar NL verhuisd waar ze wederom in slaap is gehouden, dit keer netjes in haar eigen garagebox.

De 404 is nog niet in rijdende staat , sterker nog, ik heb de technische staat niet eens kunnen checken... Er zat nl. geen accu in de auto dus ik heb de moter niet gehoord, weet niet of de koppeling goed is, of de bak goed schakelt en ook niet of dat tricky differentieel (met bronzen wormwiel overbrenging) wel OK is.
M.a.w. de aankoop is 'un gros pari' ofwel een grote gok.
Maar de staat van de carrosserie, het moulin-rouge stoffen interieur en het lakwerk is zo netjes, 4 goeie Michelin banden eronder, al het chroom compleet en netjes. Er zit zelfs een period AM/FM/SW? witte radio in het witte dashboard. En dus wel degelijk een goed werkend goed sluitend toit ouvrant (schuifdakje) ! Vind ik een must have in elke 204/302/404/504/604/505.
Verder zijn de gehele onderkant en de wielkasten keurig in de bitak gezet. Er is dus al eens eerder moeite/geld in groot onderhoud gestoken.
Dat gaf voor mij de doorslag. Deze auto was te mooi om te laten staan ondanks de 2 roestplekken die ik toch ontdekt had in de wagenbodem. Beetje laswerk gaat dat oplossen.

Als bonus vond ik in de kofferbak een complete set gloednieuwe zuigerbussen-met-zuigers-en-pistonpennen keurig in vetpapier gewikkeld en tevens een complete koppakkingset in originele verpakking.

Omdat ik zelf helaas geen E achter B heb, heb ik de auto door een vervoersbedrijf laten vervoeren. (voor de kosten was zelf prutsen met een huuraanhanger nauwelijks goedkoper geweest)
Hij staat nu om logistieke redenen in een loods, maandag avond wordt de 404 bij mij thuis afgeleverd.

Ik heb nog nooit een auto na zo lange stilstand aan de praat gebracht maar dat is wel altijd een wens van mij geweest om dat ooit nog eens te doen dus de komende tijd ga ik er mee aan de slag.
globaal werkplan:
moter draaiend maken
- bougies er uit, olie squirt in iedere cilinder, blok even handmatig rond tornen. (kan bij een 404 super simpel met een zwengel dwars door(!) de bumper heen)
- nieuwe contactpuntjes + condensator + verdelerkap, afstellen van de contactpunten.
- klepdeksel los dan met kruipolie de klepgeleiders en tuimelaars inspuiten. Eventueel even de tuimelaars los nemen en met een klein hamertje even iedere klepsteel even een tikje verkopen om ze los te doen 'schrikken'.
- verdeler hier en daar wat smeren (grondplaat, vlieggewichtjes) + vacuumdoos testen
- olie + filter wisselen, spoelolie er in.
- koelvloeistof wisselen + thermostaat testen
- nieuwe V-riem
- brandstof systeem checken: slangwerk vernieuwen, opvoerpomp checken/schoonmaken, carburateur schoon maken
- brandstoffilters nieuw
- nieuwe brandstof in de tank. met een CR van 7,2:1 zou zelfs ron92 nog goed genoeg zijn. LOL.
- massa verbinding van/naar accu en 12V naar startmoter schoonmaken op de montage punten.
- vol geladen accu plaatsen.
Hierna zou de moter moeten kunnen starten!
Dan laat ik 'm een uurtje stationair draaien, onderwijl de oliedruk en watertemp en laadcircuit in de gaten houdend.
Dan de spoel olie en oliefilter er weer af. Nieuw er weer op. Opnieuw spoelen. weer een uurtje onbelast draaien. Dan gewone moterolie + nieuw filter erop. Dan moet de moter operationeel zijn.

Dan ga ik de achteras op bokken zetten.
- dan kan ik stilstaand de koppeling en de versnellingsbak laten draaien en testen.
- ik haal de wielen en trommels er af voor een remcheck: schoonmaken, gangbaar maken van het mechaniek, nieuwe remslang(en), nieuwe remvloeistof erin en ontluchten
- onder de auto de remkracht begrenzer gangbaar maken.
- wiellagers smeren indien noodzakelijk
- check diff olieniveau
Dan de vooras op bokken.
- zelfde behandeling voor de voorremmen.
- inspectie van alle rubbers in de ophanging. inventariseren wat vervangen moet worden.
- nieuw vet in de voorwiellagers + afstellen.
- met de vetspuit onder de auto langs en alle smeerpunten lekker ouderwets doorsmeren.
Daarna ga ik 'm een pre-APK check laten geven door/bij een Peu specialist om de auto APK/RDW klaar te maken.
Dan RDW-keuren.

wordt vervolgd!

grt,
Jeaneot ;-)
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 27 mei 2014, 11:13

inmiddels staat de 404 in mijn garagebox. :-)
Ik heb ook wat beter onder de moterkap gekeken en er zit zowaar een plaatje op het blok:
Moteur Revise par usines Peugeot
Afbeelding
Zou het kunnen dat het blok gereviseerd is en wellicht dan ook een 5-hoofdlager XC7 blok?
Het blok ziet er overal keurig netjes uit zonder vettigheid.
Olie is vloeibaar zonder mayo sporen, onder olievuldop geen mayo sporen, koelwater is helder, ook hier geen mayo sporen. conclusie: koppakking OK.
omdat ik het toch niet kon laten heb ik er even een volle accu in gezet en gestart:
moter wordt snel rond gegooid dus startmoter werkt en blok is los.
na een 30sec doorstarten gaat het oliedruk lampje UIT m.a.w. er is OLIEDRUK. ;-)
Het blok wil niet aan slaan. De tank lijkt leeg te zijn.

De auto was geadverteerd met 58000km op de klok maar dat bleek niet waar te kunnen zijn. immers volgens het boekje had de auto in '72 al 66000km gedraaid.
Nu blijkt dat het geen 58000 was maar 5800,0 (dagteller stand!! inmiddels op 0 gezet) en dat de hoofdteller op 30779km staat m.a.w. de auto heeft denk ik 130779km gereden.
Even opnieuw de berekening doen: De auto is t/m '96 verzekerd geweest en is er dus in die 24j (na de laatst bekende datum 1972/km stand 66000) zeer waarschijnlijk ook mee gereden. 130779-66000= 64770. 64779/24 = 2699km/jaar. aangezien de eerste eigenaar er 6600km/j mee had gereden en de 404 ook in 1996 al klassieker status had denk ik dat mijn nieuwe schatting van 130779 km klopt.

wordt vervolgd.
Laatst bijgewerkt door 404noir op 03 jun 2014, 00:25, in totaal 1 keer bewerkt.
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor jan-03 » 27 mei 2014, 14:50

DAt zijn goede berichten, ik zou de brandstof aanvoer los koppelen en een slang in verse tank brandstof hangen... Kruikje of fles..
Tank kan vervuild zijn dus?.. Of een filter er eerst tussen misschien..
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 305 friesland » 27 mei 2014, 18:03

Prachtige oude fotos erg mooi om hier ook bij te plaatsen ,ik wou dat ik ze zelf van vroeger had maar helaas bijna niks hier van.
super auto,s


peugeot 201 1933
peugeot D4A 1956
peugeot 403 pickup 1957
peugeot 403 sedan 1959
peugeot 305 diesel automaat 1984
peugeot 305 break 1986
citroen C3 1400 2003
citroen c5 combi diesel 2005
305 friesland
 
Berichten: 2059
Geregistreerd: 28 feb 2010, 21:36
Woonplaats: de hoeve

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 27 mei 2014, 22:29

ik wil die plaatjes best op deze site erbij zetten mar helaas weet ik niet hoe ik dat moet doen...
ik bedoel dus het hotlinken van mijn foto's op flickr.com zodat de foto's hier direct te zien zijn. Hoe doe ik dat?
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 27 mei 2014, 22:38

Vanavond even 10L benzine in de tank gedaan.
startpoging > helaas
toen de carburateur even met de hand gevuld
startpoging > succes! moter draait net zolang tot dat de carburateur weer leeg is.
conclusie: brandstofpomp pompt niet.

Dus heb ik nu dat ding eraf liggen. Bij open maken bleek het zeefje met pakking en de hele binnenkant vol te zitten met meuk.
Ik zal minimaal een revisie kitje nodig hebben of anders een ander brandstofpomp.

toen ik de moter liet draaien was er wel een enorm geklepper vanuit de kleppentrein te horen.
Dat lijkt mij niet normaal. misschien dat er een klep blijft hangen?
Misschien maar eens het kleppen deksel eraf halen.

wordt vervolgd

PS kan iemand mij vertellen hoe ik de bougies eruit moet krijgen? Mijn gewone dop past niet over die veren heen.
Moet ik een pijpsleutel gebruiken? Er lijkt ook iets bovenop de bougies te zitten, wat is dat voor ding tussen bougie en veer?
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor Kees » 27 mei 2014, 23:11

Je hebt een lange pijpsleutel nodig, maat 21. Dat ding tussen bougie en veer is een weerstand, om de radio te ontstoren.
groeten van Kees
Avatar gebruiker
Kees
 
Berichten: 612
Geregistreerd: 05 aug 2004, 22:28
Woonplaats: Amsterdam

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor Steven- » 28 mei 2014, 10:49

Heel gaaf project, veel succes! Foto's plaatsen is niet zo moeilijk :arrow:

Verklein de foto's eerst op je pc (bijvoorbeeld 600 pixels), zet ze op Photobucket/Mijn Album/Flickr, klik met de rechtermuisknop op de foto, kopieer de afbeeldings-URL en plak deze dan vervolgens hier op het forum tussen [img]X[/img]. Voor elke foto apart uitvoeren, dan krijg je ze onder elkaar op het forum.

Gr. Steven
Mvg, Steven.

205 CJ 1.1i 1991 ''Sneeuwwitje''
205 XR 1.1i 1991 ''Doornroosje''

Peugeot 205; als een leeuw.. zo sterk!
Avatar gebruiker
Steven-
 
Berichten: 3009
Geregistreerd: 06 mei 2013, 16:13
Woonplaats: Gouda

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor MarcoPeus » 29 mei 2014, 08:43

Brandstofpomp kan het zelfde zijn als van een 305? Anders verkrijgbaar via PCN magazijn waarschijnlijk.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor Frank.04 » 29 mei 2014, 09:20

Grote kans dat (naast de pomp) de aanzuigleiding in de tank verstopt is.

Kijk even of je vanaf de pomp naar de tank kunt blazen (dan hoor je het borrelen als het goed is).

De leiding is lastig te ontstoppen, maar ik weet wel een trucje wat vaak werkt.
Meer plezier met Peugeot's 04!
Frank.04
 
Berichten: 1202
Geregistreerd: 24 jul 2008, 23:43

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 29 mei 2014, 20:18

ik ben al weer wat verder:
de brandstof pomp heb ik inmiddels werkend. Ik heb een nieuwe pakking gebruikt die ook in waterleidingen worden gebruikt zo'n compact geperste papieren pakking. Het werkt!
Ook heb ik met wat perslucht de brandstof leiding doorgeblazen. Na wat geborrel in de tank was deze open.
Toen de boel weer in elkaar en ik had brandstof aanvoer.

De bougies heb ik er uit gekregen door 3 pijpsleutels aan elkaar te koppelen.
Afbeelding
Ze kwamen er flink zwart uit en er zaten 2 verschillende merk/type bougies in:
De achterste 2 cilinders: Bosch Super W8AC
De voorste 2 cilinders: Champion L86C
Ze stonden allemaal nogal ruim, ik heb ze op 0,55mm afgesteld.

Morgen ga ik het klepdeksel er af halen want 1 klep maakt mij echt te veel geluid.

groet,
Jan
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 02 jun 2014, 23:21

vanavond heb ik het klepdeksel gelicht. Op zoek naar de herrie die de moter maakte.
ik vond dit...
Afbeelding
over klepspeling gesproken...
Wat nu? Ik schakel even over op McGiver modus en doe dit:
Afbeelding
met het spanbandje trek ik de tuimelaar tegen de veer druk in en schuif 'm uit de weg om vervolgens met een tang en een klein hamertje de stoterstang eruit te tikken. Die kwam er zo uit:
Afbeelding
met wat hitte en wat hamerwerk en een timmermans oog is de stoterstang er zo weer in terug gegaan:
Afbeelding
Voorlopig goed genoeg.

Resultaat: het blok draait rustig en slaat zelfs bij 250tpm stationair niet af.
Morgen nog maar eens nauwkeurig kleppen stellen. Daarna moet het goed zijn.
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor jan-03 » 02 jun 2014, 23:29

sodejú!!!! Hopelijk heb je het hiermee gered!! Vervangen is misschien zekerder...
Ben benieuwd of je hiermee klaar bent..
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 03 jun 2014, 00:07

ja , ik ook, maar ik had er natuurlijk geen liggen en het zo laten was de slechtere optie. Nu draait de moter zoals het hoort, mechanisch rustig, zoals elke 404 hoort te draaien.
Ik kijk het voorlopig even aan, als het geluid anders/slechter wordt zet ik er alsnog een nieuwe(re) in die wel perfect recht is.
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor joospeugeot » 03 jun 2014, 01:49

z
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 26 mei 2016, 03:31, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor jan-03 » 03 jun 2014, 08:13

404noir schreef:ja , ik ook, maar ik had er natuurlijk geen liggen en het zo laten was de slechtere optie. Nu draait de moter zoals het hoort, mechanisch rustig, zoals elke 404 hoort te draaien.
Ik kijk het voorlopig even aan, als het geluid anders/slechter wordt zet ik er alsnog een nieuwe(re) in die wel perfect recht is.

De stang kan wel wat hebben gelukkig.. :D
Een stang kan je vast scoren bij de 404 club.. Of misschien Michael ( Eefde) .. Ik heb ze misschien ook wel van 203 maar die zullen wel anders zijn..
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 04 jun 2014, 12:04

404noir-update:
gisteren avond nogmaals de klepspeling gecontroleerd en het blijft goed, ook die klep met de wokkel-stoterstang.

beetje prutsen, beetje proefdraaien, je weet hoe dat gaat.

Het blok wilde niet lekker gas aannemen als ik gas gaf. Maar toen ik de bougies er uit had gedraaid zagen ze er al weer zwart verroet uit. conclusie: stationair veel te rijk, bij gas geven geen acceleratie verrijking dus dan juist weer te arm.
Dus de carb er maar even afgeschroefd. Dat bleek een prima idee want de voetpakking bleek kapot... Dus daar zelf maar even een nieuwe voor gemaakt (zelf knippen/ponsen uit een groot vel pakking dat ik nog had liggen.)

Toen de carb extern schoon gemaakt en vervolgens open geschroefd. Wat een meuk kwam daar uit! Op de bodem van de vlotterkamer, op en rondom iedere sproeier. Overal zat van die aangekoekte troep. Dat is het residu van die moderne ethonol-bijgemengde benzine die indroogt als de auto lang stil staat.
Ongelofelijk dat die moter uberhaupt nog draaide.
Alles schoongemaakt en sproeiers doorgepikt en doorgeblazen met perslucht.

Vanavond weer installeren en even mengsel afstellen.
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 04 jun 2014, 20:41

De carburateur zit weer op de moter en na nog een beetje gepruts met de acceleratiepomp sproeier (balletje zat vast gekoekt in de sproeier!) loopt de moter nu zijde zacht , hangt echt goed aan het gas en ligt al draaiend super stabiel in de moter ruimte:!: Uit de uitlaat komt een sonore brom, geen stank, geen plofjes, geen wit/zwart/blauwe rook.
Starten doet íe binnen een halve krukas rotatie, dat is sneller en beter dan mijn modern Volvo.
Ik zeg, 't is 'n gezond motertje! :mrgreen:

ik was bijna vergeten hoe goed een carburatie moter kan draaien.
Laatst bijgewerkt door 404noir op 04 jun 2014, 20:44, in totaal 1 keer bewerkt.
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor MarcoPeus » 04 jun 2014, 20:44

Chapeau, klus geklaard en weer wat geleerd.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 07 jun 2014, 13:49

gisteren een achterrem cilindertje los gehaald. Intern volledig vastgeroest...
Ik heb de zuigertjes er wel uit gekregen. Zijn er revisie kitjes voor te krijgen?
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor MarcoPeus » 07 jun 2014, 14:01

Misschien bij Serie04 maar voor 2 tientjes heb je nieuwe.
http://www.mijnautoonderdelen.nl/auto-onderdelen/peugeot/404/404-sedan-00-1963-00-1979/16-04-1963-12-1971-48kw/remmen/remhydrauliek/wielremcilinder
Wel ff checken of t de juiste maat is.
Ik heb die van mijn 403 helemaal uit elkaar gehaald en met staalwol schoon gemaakt, ingevet met ATE remmenvet en gemonteerd.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor Kees » 07 jun 2014, 20:47

Jouw auto heeft waarschijnlijk dikke remleidingen met wartels met 7/16 UNF schroefdraad. Die remcylinders zijn schaarser en dus duurder. Bij der Franzose kon je ze wel kopen, maar ik zie daar ook niet op voorraad: http://www.franzose.de/de/Peugeot/Alle/ ... /ANR72148/
Misschien heeft de club ze wel op voorraad.
Leuk project!
groeten van Kees
Avatar gebruiker
Kees
 
Berichten: 612
Geregistreerd: 05 aug 2004, 22:28
Woonplaats: Amsterdam

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor 404noir » 07 jun 2014, 23:15

Inmiddels heb ik de 2de remcilinder achter ook eraf gehaald.
Deze zat ook vast maar die kreeg ik uiteindelijk met veel WD40 en perslucht toch uit elkaar.
Ik heb van de 2 remcilinders een goeie kunnen maken. (gelukkig had ik nog een tube ATE montage pasta liggen.)
De rechter achterrem heb ik nu in elkaar zitten, klaar voor ontluchten.
Links voor lijkt los te zijn en te werken. Maar rechts voor zit ook vast...dat wordt nog een klus om die trommel eraf te krijgen...

ik heb me inmiddels opgegeven voor de 404-vereniging dus ik hoop straks als lid te kunnen shoppen in Dordrecht.

PS ik was vergeten hoe klote die kruiskop schroeven zijn waarmee die remtrommels vast zitten. Ze waren al door een eerdere eigenaar flink verziekt dus ik kreeg ze alleen los met een impactschroevendraaier.
404noir
 
Berichten: 602
Geregistreerd: 22 mei 2014, 15:30

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor MarcoPeus » 07 jun 2014, 23:18

Voortvarend te werk. Ga zo door
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: la résurrection de la 404noir

Berichtdoor Kees » 13 jun 2014, 20:23

Avatar gebruiker
Kees
 
Berichten: 612
Geregistreerd: 05 aug 2004, 22:28
Woonplaats: Amsterdam

Volgende

Keer terug naar 404

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten