Kent iemand deze 306 Cabriolet?

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Kent iemand deze 306 Cabriolet?

Berichtdoor Zebo » 18 aug 2016, 21:39

Ben al langer gecharmeerd van een 306 Cabriolet in Gris Iceland, met cognac (of heet dat abricot, of tan??) leren bekleding en blauw dak.
Deze combi komt niet zo vaak voorbij, nu in Brummen één met veel kms op de teller en volgens de RDW al 5 eigenaren.
Kent iemand deze wagen (12-LD-VJ) toevallig? Weet iemand er meer van? Hoor het graag!

Grt. Zebo
Zebo
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 28 jan 2008, 13:06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Kent iemand deze 306 Cabriolet?

Berichtdoor Gilletti » 19 aug 2016, 08:10

Afgaande op de foto's lijkt het me best wel een nette auto. En de 1.8 16v is een lekker blok.
Wel jammer dat er geen enkele moeite gedaan is om wat te schrijven over de algehele staat van onderhoud. Dat wordt dus even bellen en zelf kritisch kijken, ook naar mogelijk slecht herstelde schades.

En is 5 eigenaren veel voor een auto van 14 jaar oud? Ik vind het wel meevallen. Ik verkoop ook wel eens vrij snel een auto weer door maar dat zijn zeker geen rotte appels.
Zo te zien heeft de eerste eigenaar hem ongeveer 10 jaar gehad en daarna is de auto steeds een jaartje bij een nieuwe eigenaar gebleven.

Genoemde prijs is netjes maar ik vraag me wel af wat hij allemaal doet voor die 225 euro afleveringskosten.
Als dat een goede beurt, APK, volle tank etc. is dan is het gerechtvaardigd maar dat zal er wel niet inzitten.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Kent iemand deze 306 Cabriolet?

Berichtdoor Zebo » 19 aug 2016, 09:30

Hallo Gilletti,

Dank voor je reactie, op grote lijnen eens met wat je zegt, ga inderdaad maar eens bellen en kijken.
Één vraag: waaraan zie je dat de eerste eigenaar hem een jaar of 10 heeft gehad? Of is dat een gokje, een mogelijk scenario?
Zebo
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 28 jan 2008, 13:06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Kent iemand deze 306 Cabriolet?

Berichtdoor Gilletti » 19 aug 2016, 21:25

Zebo schreef:Één vraag: waaraan zie je dat de eerste eigenaar hem een jaar of 10 heeft gehad? Of is dat een gokje, een mogelijk scenario?


Klik HIER maar even.
- Rechts onder "Gratis waardebepaling" in het lichtgele vlak het kenteken invullen.
- Daarna rechts ernaast op het lichtblauwe vlak "BEKIJK WAARDE" klikken.
- Vervolgens het juiste autotype even selecteren. Tenslotte het derde tabblad "Historie".
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht

Re: Kent iemand deze 306 Cabriolet?

Berichtdoor beeperhorrie » 20 aug 2016, 08:01

Gilletti schreef:Klik HIER maar even.
- Rechts onder "Gratis waardebepaling" in het lichtgele vlak het kenteken invullen.
- Daarna rechts ernaast op het lichtblauwe vlak "BEKIJK WAARDE" klikken.
- Vervolgens het juiste autotype even selecteren. Tenslotte het derde tabblad "Historie".


Deze kende ik nog niet. Alleen vraag ik me af waarom sommige auto's niet herkend worden en andere weer wel. Kan iemand me dat vertellen?
Afbeelding
Avatar gebruiker
beeperhorrie
 
Berichten: 593
Geregistreerd: 31 jul 2015, 08:46

Re: Kent iemand deze 306 Cabriolet?

Berichtdoor Zebo » 22 aug 2016, 08:01

OK Giletti, nogmaals dank, deze kende ik ook nog niet, is een handige site. Als alles werkt tenminste, want ik had ook wat rare dingen (kentekens die niet werden herkend terwijl dat vlak daarvoor nog wel lukte?!). Later opnieuw inloggen lijkt te helpen.
Zebo
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 28 jan 2008, 13:06
Woonplaats: Rotterdam


Keer terug naar 306

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten