Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
WillemV schreef:Als je de console bedoelt van o.a. De kachelunit, radio ed. dan zal je het volgende moeten doen.
Links van de console zit een plaatje van vier a vijf cm. Onderop kan je deze losdraaien met een torx. Achter het plaatje zit een m6 boutje. Die losdraaien. Daarna de asbak er in het geheel uittrekken, daar zie je twee boutjes. Als die los zitten dan kan je met beleid de console navoren trekken
MarcoWetzels schreef:Hmmm, daar is weer een zogenaamde "specialist" aan de gang geweest om iets aftermarket te plaatsen. Jammer dat mensen zo snel iets slopen en er niets aan doen om t te herstellen. Zie je ook vaak bij van die beschermplaten onder de motor. Die sneuvelen vaak bij demontage en men neemt niet de moeite om t te fixen zodat t weer netjes zit. Triest.
WillemV schreef:Hallo,
Ik heb enige inbraakalarm schema's ingescand. Op basis van de codes en kleurcodes van de bedrading kan je e.e.a. herleiden.
Het is een aardige klus, maar ik hoop dat je hiermee een start kan maken tot repareren dan wel deactiveren van het alarm.
Nu weet ik niet wat er allemaal bijgeklust is, maar dit is iedergeval vanuit de fabrikant uitgereikt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast