Vragen : digitale tankmeter en selectiehendel automaat

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Vragen : digitale tankmeter en selectiehendel automaat

Berichtdoor Martijn » 08 mei 2013, 20:22

Vandaag de 695 v6 opgehaald met een verse APK. Ziet er niet uit na bijna 2 jaar buiten staan maar dat los ik met behulp van meguiars wel op ( klei, polish wax)

Op de terugweg viel me op dat de digitale tankmeter niet meer verlicht is. Je ziet nog wel vaag dat hij de tankinhoud weergeeft. Wie weet of dit gewoon een lampje is dat vervangen kan worden ?

Daarnaast brak er een stuk van de selectiehendel van de automaat af. Te lang in de zo'n gestaan denk ik! Kan je de hendel in z'n geheel vervangen?

Helaas is het startprobleem nog aanwezig, soms stuurt het contactslot geen signaal ( of een te zwakke spanning om exact te zijn) naar de startmotor. Nou heb ik een ander contactslot liggen maar kan ik dat ongestraft over zetten? Ik heb geen idee of er al een transponder inzit namelijk!
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2180
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum

Re: Vragen : digitale tankmeter en selectiehendel automaat

Berichtdoor joospeugeot » 08 mei 2013, 20:31

z
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 10 jan 2016, 16:02, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Vragen : digitale tankmeter en selectiehendel automaat

Berichtdoor Martijn » 08 mei 2013, 20:59

Hee Joos dank voor de snelle reactie. Ik ga een stel van die lampjes zieken en dan vervang ik meteen alle dashboardverlichting. De auto is van 1997, maar die hendels zijn toch niet gewijzigd?

Als ik tijd heb gaat ook t leer erin, dan nog op zoek naar een setje 16 inch lichtmetaal ;-)
Door te relativeren leef je misschien niet langer maar wel prettiger.
Avatar gebruiker
Martijn
 
Berichten: 2180
Geregistreerd: 28 apr 2004, 13:46
Woonplaats: Hilversum


Keer terug naar 605

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten