Rekeningrijden

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Rekeningrijden

Berichtdoor Animal_Mother » 13 jun 2011, 15:19

daflover schreef:en gaan ingoevoerde buitelandse rodzooi meer :roll:



Mijn 206 is ook ingevoerd, valt dat dan ook onder rotzooi? :P
1994 405 1.6 GL (overleden)
1992 405 1.9 GRX (donor/overleden)
1992 405 1.8 SRi (ingeruild/overleden)
1990 205 1.4 XS (verkocht)
2003 206 GTI SW 2.0 16v Gris Iceland (huidig)
1991 205 CJ 1.1 (huidig)
Animal_Mother
 
Berichten: 40
Geregistreerd: 04 jun 2011, 11:59

Re: Rekeningrijden

Berichtdoor daflover » 13 jun 2011, 17:28

Leeuwtje schreef:
daflover schreef:de meeste mensen met een hoop poen rijden in een lease auto dus die maken zich ook niet druk

Lekker kort door de bocht maar dat scoort altijd goed natuurlijk. Ik ben zo'n leaserijder en heb echt geen dikke portemonaille! Om die reden rijd ik dus niet privé in mijn leasebak, gewoon te duur voor de km die ik er privé mee zou rijden.


ok misschien verkeerd geformuleerd

mensen met poen en de meeste lease rijders :roll:
beter oud en frans......................
daflover
 
Berichten: 417
Geregistreerd: 28 maart 2008, 13:47

Re: Rekeningrijden

Berichtdoor Break-Rider » 14 jun 2011, 13:46

daflover schreef:voor mensen die door invalide enz zal er wel een regeling komen
de meeste mensen met een hoop poen en de meeste lease rijders maken zich ook niet druk
maar de goewone mens gaat er wel op vooruit denk ik
voor de vrachtwagens wordt t binnenkort al ingevoerd
dus de auto's komen dan ook
ik vind in deze qwestie alleen dat ze de vrachtwagens juist minder moetten laten betaalen
99% van onze economie drijft op t transport :wink:


Daffie, reken daar niet al te zeker op. Toen het grijze kenteken voor particulieren werd afgeschaft zijn er toch een hele hoop mensen, ook minder valide, in de problemen gekomen die, of hun auto niet meer konden betalen met de gele wegenbelasting, of hun auto werd toen zowat onverkoopbaar door het hoge aanbod wat ineens vrij kwam. Ik kon toen de dans net ontspringen door tijdig te reageren, niet iedereen was zo slim.

Kijk anders naar het afschaffen van de PC PRIVE regeling?
Wat nou een afglij of tussenregeling. Dat PC PRIVE project werd werkelijk in 1 dag afgeschaf, een dag of 2 na bekendmaking omdat de regering bang was dat er nog snel even te massaal gebruik van werd gemaakt.
Zo snel kunnen die Haagse Aso's dus iets door je strot duwen of afschaffen.

En over een tekort aan wegenbelasting hoeven we ons niet druk te maken, daar verzinnen ze dan wel weer een andere regeling voor. Dan krijg je wel weer een millieu heffing op je auto om 1 of andere reden die het tekort weer opvuld. Ow ze zijn zo creatief daar als het gaat om mensen leeg te plukken, waren ze maar ook zo slim met het geld goed en op de juiste manier te besteden in projecten die wel rendabel zouden zijn, en niet omdat het hun eigen stokpaardje is.

Kijk maar eens naar wat ze nu doen, het stoppen met roken. Alles steun ervoor intrekken, hulp uit het basis pakket etc. Reken maar dat dit niet alleen een bezuinigings maatregel is hoor. Dit is ook puur om de accijns op tabak te garanderen want de accijnsen die daaruit voortkomen zijn gewoon een deel van de inkomens waar de regering op rekend en beleid op voert.
Er mogen eenvoudigweg niet teveel mensen stoppen met roken, omdat het klauwen met geld kost als er veel te weinig rokers zouden zijn.
Omdat de inkomsten uit belastingen en andere zaken voor dit jaar tegen valt, nu gaan ze dus een zijstap richting deze kant maken om de inkomsten / begroting voor de toekomst veilig te stellen.
Natuurlijk zullen er weer mensen zijn die nooit gerookt hebben die zeggen: Prima, lekker zelf oplossen als je wil stoppen, je had er nooit aan moeten beginnen. Is op zich wel zo maar........

Maar hoeveel geld is er de afgelopen jaren wel niet besteed aan anti rook campagnes? Miljoenen euro's die nu dus gewoon weg gegooit geld blijken te zijn.
Zo zal onze grijpgrage regering alles naar believen aan blijven passen als blijkt dat de inkomsten terug lopen of zaken teveel beginnen te kosten. Alles aanpassen waardoor er aan het einde van het verhaaltje minder voor jouw over blijft om de maand van rond te komen, omdat ze je gewoon leeg plukken om HUN plannen door te zetten en om te zorgen dat hun begroting met alle miskleunen erin verwerkt kloppen zoals opgesteld.
Dat is POLITIEK, of POLIZIEK??
406 BREAK Driver/Lover en
Trance deejay op Trance.FM.
T R A N C E RULEZ!!
.
Break-Rider
 
Berichten: 363
Geregistreerd: 30 aug 2006, 19:32
Woonplaats: heerhugowaard

Re: Rekeningrijden

Berichtdoor daflover » 14 jun 2011, 14:39

dat zien wij helemaal verkeerd...................
daar heb je "geleerden" in den haag voor :roll:
beter oud en frans......................
daflover
 
Berichten: 417
Geregistreerd: 28 maart 2008, 13:47

Re: Rekeningrijden

Berichtdoor Break-Rider » 14 jun 2011, 17:04

:mrgreen:
Je bedoeld die Afbeelding?
Daar mag je toch op Afbeelding
Vraag mij alleen af welke politieke Afbeelding van deze huidige club de "eer" krijgt als eerste te zijn? :roll:
406 BREAK Driver/Lover en
Trance deejay op Trance.FM.
T R A N C E RULEZ!!
.
Break-Rider
 
Berichten: 363
Geregistreerd: 30 aug 2006, 19:32
Woonplaats: heerhugowaard

Vorige

Keer terug naar 605

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron