Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateur)

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 13 aug 2013, 16:09

Kan ook maar die zitten zo ver weg.......... :oops:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor EH Autoservice » 13 aug 2013, 18:31

:mrgreen:
"Je ne sais pas tout des Peugeot , mais ja'i beaucoup d' experience"
Avatar gebruiker
EH Autoservice
 
Berichten: 1015
Geregistreerd: 12 feb 2011, 17:36
Woonplaats: Zierikzee

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor Nothing Beats a Lion » 19 aug 2013, 18:19

EH Autoservice schreef:Of je gaat naar een echte specialist :mrgreen: :wink:


Ja, weet jij er toevallig eentje ? :D
306 XT 1.6 2000 Automatique Te koop!
605 SV 3.0 Vert Sorrento 1996 Automatique
Nothing Beats a Lion
 
Berichten: 470
Geregistreerd: 28 mei 2007, 11:17
Woonplaats: Zutphen

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 19 aug 2013, 19:10

Grinnik :mrgreen:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 20 sep 2013, 14:10

Woensdag komt mijn vrouw terug van haar werk met een bedrukt gezicht, "die linker ruitenwisserarm doet t weer niet meer, net zoals vorige keer"
Toch maar even gaan controleren aangezien het regenseizoen aanbreekt in NL en zonder ruitenwisser erg lastig te rijden valt.
Anyway, bleek dus weer die arm los te hangen van de ruitenwisser-as. Grrrrr hoe kan dat toch steeds? De arm gaat er zonder demonteren van het mechanisme gewoon op maar je moet die "vleugelmoer" vastklikken en dat lukt dus niet zonder het mechanisme te demonteren :? :evil:
Dus de armen er maar weer af, alle boutjes los en de hele handel er maar weer uit (gelukkig is het vrij simpel) en die vleugel maar weer vast gezet. Ik kan er niets aan ontdekken waarom t nu steeds los gaat, ziet hetzelfde uit als de rechter.
Van de week ook een partij onderdelen gescoord om een beurt te doen, vaatje olie, bougies, filtertjes, alleen nog wat automaatsap scoren en een automaatfilter ergens vandaan halen alsmede een set handremkabels.
De multiriem en D-Riem moeten ook maar daarvoor heb ik wat hulp/kennis nodig die ik mis. Wellicht dat ik die uit de Oostelijke Mijnstreek kan ontvangen :D
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 23 sep 2013, 17:56

Hm, de 405 ging de afgelopen dagen steeds slechter lopen en dreigde bijna af te slaan bij n stoplicht of bij inschakelen van de achteruit. Gas geven moest met beleid.
Toch maar even de MAP sensor slang nagekeken en ja hoor, die was weer gescheurd net bij de sensor. kon m met een kleine beweging zo los trekken. Grrrr, dat is al de 5e of 6e keer dat me dat gebeurd. Niet zo erg in principe maar iedere keer krijgt de computer verkeerde data en dan moet je de computer resetten. Ik heb gewoon de slang ingekort en weer vast gezet op de sensor maar dat is niet voldoende.
Dus de accuklem maar los getrokken en een uurtje laten staan en ja hoor, de motor loopt weer als vanouds. Toch maar eens gaan kijken voor een beter en nieuw slangetje.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor Harrie » 23 sep 2013, 18:36

leerzaam, Marco.
zo'n licht lekkend slangetje van de MAP-sensor geeft storingen alsof je ergste vreest....
meestal is het maar een kleine oorzaak, echter...vind die maar eens.
je had al ervaring en meteen raak :-) grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 23 sep 2013, 18:49

Yep, ik ken het klappen van de zweep of in dit geval: Het lekken van de slang :mrgreen:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 14 nov 2013, 18:44

Vandaag EINDELIJK eens tijd om de 405 op de brug te hangen. De onderdelen lagen al zo lang in de garage dat er een dikke laag stof of lag. Schaam me. :oops:
Anyway, de brugarmen onder de auto gemanoeuvreerd en omhoog met de handel. Als eerste het benzinefilter. Zat er al minimaal 6 jaar en 55000km op.
In eerste instantie leek t filter niet te passen maar dat lag aan mijn onervarenheid als monteur. Nu weet ik t wel, knopjes op de toevoer indrukken en lostrekken, een soort gardena systeem. Meteen vastklikken op t nieuwe filter. Knopjes indrukken op de uitgaande leiding, spuit me de benzine om de oren. Gelukkig kreeg ik de leiding makkelijk vast en klaar. Klusje van 10 seconden.

Filter eens leeg laten lopen in een bakje, effe schrikken.
Afbeelding
Werd tijd!

Toen verder aan t luchtfilter, 2 schroefjes, 2 klemmen, luchtfilter er uit, nieuwe d'r naast:
Afbeelding
Eveneens geen luxe

Verder met de bougies. Stekker er vanaf, bougie los en even naast een nieuwe leggen:
Afbeelding
Niet heel slecht maar wel aan vervanging toe, die zaten er al lang in denk ik.

Tot slot wilde in de olie verversen echter kreeg ik t filter met geen mogelijkheid los. Aangezien ik t filter niet wilde doorslaan vanwege kans op metaaldeeltjes in de motor heb ik t maar even gelaten voor wat het was en ben ik een klem gaan halen bij PSH (bekend bij insiders). Daar ook meteen de nieuwe handremkabels opgehaald, die waren ook aan vervanging toe en een aandachtspunt voor de APK en afkeur bij de volgende APK werd me al beloofd.
Afbeelding

Terwijl ik toch bezig was bij de remmen/wielen even gekeken hoe t stond met de remvoeringen.
Afbeelding
Afbeelding
Voering was op t eerste gezicht goed alleen de cilindertjes lekken vloeistof en moeten dus vervangen worden. Meteen ook maar besteld samen met PSH. Komen morgen binnen en dan meteen monteren evenals de remkabels.
Ook meteen ATFII gescoord, kan ik meteen (een deel van) de bakolie vervangen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor Harrie » 15 nov 2013, 00:52

zo, goed bezig geweest, Marco :wink:
Voor 405 is gelukkig nog e.e.a. aan onderdelen goed verkrijgbaar.
Die handremkabels zijn inderdaad afkeur, een scheurtje al ( dan kan er vocht in komen, = afkeur )
Wielremcilinders vernieuwen ? ik heb mijn lesje geleerd... vanaf de buitenzijde ( zie rubberen 'stofkapje' )
komt er toch vocht in, en zo gaat de wand van de cilinder roesten. Naar mate de voering slijt, komen de
zuigertjes met hun cupjes telkens verder naar buiten, en raken dan het geoxydeerde vlak... en lek is de zooi !
Dus heb ik ( bij de 306 C ) er wat wiellagervet achter gedaan, dat beschermd de cilinders tegen vocht.
Wel aangeven bij APK, anders denkt men dat de cilinders lek zijn.... :mrgreen: Nee, meneer, dat is vet. :D
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor jan-03 » 15 nov 2013, 09:16

Harrie schreef:zo, goed bezig geweest, Marco :wink:
Voor 405 is gelukkig nog e.e.a. aan onderdelen goed verkrijgbaar.
Die handremkabels zijn inderdaad afkeur, een scheurtje al ( dan kan er vocht in komen, = afkeur )
Wielremcilinders vernieuwen ? ik heb mijn lesje geleerd... vanaf de buitenzijde ( zie rubberen 'stofkapje' )
komt er toch vocht in, en zo gaat de wand van de cilinder roesten. Naar mate de voering slijt, komen de
zuigertjes met hun cupjes telkens verder naar buiten, en raken dan het geoxydeerde vlak... en lek is de zooi !
Dus heb ik ( bij de 306 C ) er wat wiellagervet achter gedaan, dat beschermd de cilinders tegen vocht.
Wel aangeven bij APK, anders denkt men dat de cilinders lek zijn.... :mrgreen: Nee, meneer, dat is vet. :D
grt, Harrie

Moet niet op de voeringen komen dan natuurlijk.. Vaseline?? Of word dit te dun bij hoge temperaturen..
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 15 nov 2013, 18:12

Nou dat ging niet zo lekker vandaag.
Allereerst de olie aflaten, bleek die aftapplug wel HEEL erg vast te zitten. Grof geweld moeten gebruiken. Uiteindelijk toch leeg gekregen. Zwarte teer d'r uit laten lopen bah
Oliefilter los, eveneens grof geweld, ook los en leeg laten lopen.
Toen de handremkabels eens monteren, de oude troep die er op zat bleek wel HEEEEEL slecht en echt APK afkeur. Nieuwe d'r op, ging me die plugjes op de ankerplaat toch slecht d'r in. Bah, ging niet lekker.
Andere kant t zelfde, ik heb t maar zo ver als ging vast getikt en hopen dat het APK goedkeur is.
Toen 1 wielremcilinder alvast demonteren. Zwarte vieze zooi aan remvloeistof loopt er uit. Nieuwe cilinder erin frommelen, Paste net, maar toen ontluchten. :roll:
Speciaal setje gekocht om alleen mee te kunnen ontluchten. Werkt op vaccuum, alleen bij mij niet. Komt niet veel rem-sap uit de ontluchtingsnippel. Pompen op t pedaal brengt wat meer leven in de brouwerij maar nog niet erg veel.
Andere kant eens proberen, komt nog minder uit: niks
Raar hoor, iemand ideeën?
Ik heb even de pijp aan maarten gegeven, morgen olie in de auto, misschien nog even de bak verversen en aan de wielremcilinders verder. Wordt vervolgd.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor jan-03 » 15 nov 2013, 18:16

MarcoWetzels schreef:Nou dat ging niet zo lekker vandaag.
Allereerst de olie aflaten, bleek die aftapplug wel HEEL erg vast te zitten. Grof geweld moeten gebruiken. Uiteindelijk toch leeg gekregen. Zwarte teer d'r uit laten lopen bah
Oliefilter los, eveneens grof geweld, ook los en leeg laten lopen.
Toen de handremkabels eens monteren, de oude troep die er op zat bleek wel HEEEEEL slecht en echt APK afkeur. Nieuwe d'r op, ging me die plugjes op de ankerplaat toch slecht d'r in. Bah, ging niet lekker.
Andere kant t zelfde, ik heb t maar zo ver als ging vast getikt en hopen dat het APK goedkeur is.
Toen 1 wielremcilinder alvast demonteren. Zwarte vieze zooi aan remvloeistof loopt er uit. Nieuwe cilinder erin frommelen, Paste net, maar toen ontluchten. :roll:
Speciaal setje gekocht om alleen mee te kunnen ontluchten. Werkt op vaccuum, alleen bij mij niet. Komt niet veel rem-sap uit de ontluchtingsnippel. Pompen op t pedaal brengt wat meer leven in de brouwerij maar nog niet erg veel.
Andere kant eens proberen, komt nog minder uit: niks
Raar hoor, iemand ideeën?
Ik heb even de pijp aan maarten gegeven, morgen olie in de auto, misschien nog even de bak verversen en aan de wielremcilinders verder. Wordt vervolgd.

Ik heb het een keer gedaan met een fietsventiel in een doorzichtige benzineslang.. ging prima..
Was bij de panda..
Je pomp dat de zooi eruit maar bij omhoog komen pendaal zuigt niet de troep terug door het fietsventiel..
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor Harrie » 15 nov 2013, 21:45

hoi Marco, ik denk dat de flexibele remslang inwendig potdicht zit, als daar de originele nog op
zitten, zowiezo zeer verstandig om die te vervangen. Tevens zou je de remkrachtbegrenzer eens
kunnen demonteren en controleren of die goed doorstroomt.
De gaten voor de handremkabels en cilinders in de ankerplaat willen door roest wel eens wat kleiner
qua diameter worden....even opzuiveren en dan past het weer. De busjes aan het uiteinde v.d.
handremkabels mogen er wel iets stroef in gaan. Als ze maar aanliggen met de kraag, is het o.k.
succes :wink: grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 16 nov 2013, 00:07

Daar zeg je zoiets Harrie, die slangen zouden wel eens rot kunnen zijn, morgen op onderzoek uit als inspecteur Clousseau
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 18 nov 2013, 08:27

Zo, de 405 is weer operationeel.
Geen idee waar t fout is gegaan maar het aanzuigen van remvloeistof via zo speciaal potje met onderdruk, op de compressor, is niet zo'n groot succes.
Vanmiddag weer een bezoek aan de werkplaats gebracht om te onderzoeken waar t fout ging. Helaas kon ik niets vinden en bij het verplaatsen van de auto naar buiten had ik helemaal geen remmen meer :shock: :shock: :? Effe schrikken dus
Gelukkig was PSH bereidt me te helpen en de remmen volgens de standaard methode uit te ontluchten. Terwijl ik wachtte op 'm de uitlaat van de 204 gemonteerd (204 topic).
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor Bart-Peugeot » 18 nov 2013, 23:28

MarcoWetzels schreef:..... maar het aanzuigen van remvloeistof via zo speciaal potje met onderdruk, op de compressor, is niet zo'n groot succes.

Heb je soms deze? http://www.gereedschapland.nl/product/1125

Die heb ik ook en daar kan ik ook niets mee. Er komt alleen maar meer lucht in het systeem dan minder.

Ik gebruik hem dus alleen nog om het hele systeem leeg te zuigen.

Daarna haal ik het "oude" apparaatje weer uit de doos en vul hiermee het remsysteem met verse olie. http://www.gereedschapland.nl/product/136/

Deze eezibleed vind je het goedkoopst hier, verzenden is gratis: http://www.toolstation.nl/shop/Automoti ... 193/p82378
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 19 nov 2013, 07:35

Ja, die heb ik ook ongeveer. Werkt niet erg goed. Die EZ bleed had ik bij Heuts in de handen maar daar werd van gezegd dat hij niet compatibel is met veel remvloeistof tankjes. Heb ik maar laten liggen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor Bart-Peugeot » 20 nov 2013, 16:23

MarcoWetzels schreef:Die EZ bleed had ik bij Heuts in de handen maar daar werd van gezegd dat hij niet compatibel is met veel remvloeistof tankjes. Heb ik maar laten liggen.

Bij mij werkt ie prima! Met één en hetzelfde dopje wat je op het remvloeistoftankje draait.

Past perfect op al mijn Peugeots: 205, 307 en 504!
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 20 nov 2013, 16:45

Dan wist die gozer van de automaterialenzaak ook niks
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 21 nov 2013, 15:38

Om 100% veilig te zijn ben ik vandaag toch maar even naar een APK station gereden met mijn 405 om de remmen te testen.
Vreemd genoeg ondervond ik ongeveer 1-2 minuten na het wegrijden een schok door de wagen alsof deze wilde afslaan. Gisteren tijdens t ophalen uit de werkplaats en zondag tijdens t sleutelen sloeg de auto ook na 1 minuut af.
Zou t kunnen dat er lucht in de benzineleiding/filter heeft gezeten dat de motor liet afslaan?
Anyway, dat heeft de auto dus 1 keer gedaan en daarna niet meer, dus kon ik doorrijden naar de garage.
Ik mocht daar zelf even op de remmenbank: Voorzijde 12% verschil, achterzijde 20% verschil. Vrij nette waardes. 0 was beter maar dat is zeldzaam.
We kunnen weer veilig rijden.
Overigens is de grote beurt een WERELD van verschil met rijden in de 405. Schakelen gaat nu heel smooooooooth, zelfs naar de 4 en het geluidsniveau ligt beduidend lager. Pluimpje voor mezelf.
Nu alleen nog eens een keer de distributie en multiriem vervangen met aanverwanten.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor joospeugeot » 21 nov 2013, 21:46

\
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 15 jan 2016, 01:11, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 28 nov 2013, 20:09

:? :? :?
Heb de laatste 2 dagen vaak last van een afslaande motor. Vanmiddag bij een winkeltje in de buurt 3 keer achter elkaar en op weg naar huis gewoon onder t rijden met 50 km/u niks meer. Drukte t gaspedaal in, helemaal niks meer, en opeens daar ging hij weer. HEEL irritant. Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Het is wel erg vochtig hier in t zuiden de laatste paar dagen, ik was zelf al aan t denken aan de bougiekabels of ontsteking die hapert door t vocht.
Het gekke is dat de auto meteen weer start als hij afgeslagen is (op de parkeerplaats). Al rijdend ging t opeens vanzelf :shock:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor jan-03 » 28 nov 2013, 22:11

MarcoWetzels schreef::? :? :?
Heb de laatste 2 dagen vaak last van een afslaande motor. Vanmiddag bij een winkeltje in de buurt 3 keer achter elkaar en op weg naar huis gewoon onder t rijden met 50 km/u niks meer. Drukte t gaspedaal in, helemaal niks meer, en opeens daar ging hij weer. HEEL irritant. Iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn? Het is wel erg vochtig hier in t zuiden de laatste paar dagen, ik was zelf al aan t denken aan de bougiekabels of ontsteking die hapert door t vocht.
Het gekke is dat de auto meteen weer start als hij afgeslagen is (op de parkeerplaats). Al rijdend ging t opeens vanzelf :shock:

En je had wel brandstof in de tank?? :roll: :D Tja het kan !!
Misschien een verstoppinkje in de brandstof aanvoer?.. Of massa..
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Onderhoud aan mijn 405 (was schijven blokken en radiateu

Berichtdoor MarcoPeus » 28 nov 2013, 22:15

Tank is half vol (altijd positief blijven hè), het filter is nieuw en de bougies zijn nieuw.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

VorigeVolgende

Keer terug naar 405

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten