Heller bouwpakketten van Peugeots (verkocht)

Voor het verkopen, kopen en ruilen van je mini-Peugeots is dit de stek.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Heller bouwpakketten van Peugeots (verkocht)

Berichtdoor BRAM » 03 jan 2009, 19:56

Ik ben aan het opruimen geslagen en heb 7 Heller bouwpakketten op zolder gevonden.
Dozen zijn nooit opengeweest.
6 stuks in de schaal 1:43 en 1: 24.
Het betreft de onderstaande Peugeots:
Peugeot 403 sedan 1:43
Peugeot 203 1:43
Peugeot 205 Turbo "Evolusion 2" 1:43
Peugeot 205 Turbo Paris Dakar 1:43
Peugeot 405 Paris - Dakar
Peugeot 905 1x 1:43 en 1x 1:24.

Ik heb ze ooit gekocht om ze zelf te bouwen, maar door tijdgebrek zijn ze naar de zolder vehuisd.

Welke liefhebber wil ze voor een schappelijke prijs overnemen. om ermee te doen, waar ze voor zijn gemaakt.

Ik hoor of zie de reacties wel.

Bram.
PEUGEOT 205 Forever 5-deurs 1995
PEUGEOT 205 Roland Garros 3-deurs 1992 EEN STERK NUMMER !!!!!!!!!
PEUGEOT 2008 Feline 1.6 120 pk 2014
Avatar gebruiker
BRAM
 
Berichten: 908
Geregistreerd: 10 okt 2004, 23:39
Woonplaats: Duiven

Berichtdoor Mark » 27 jan 2009, 11:06

Bovenstaand aanbod, en de onsuccesvol verlopen transactie van de pakketjes, leidde dit weekend tot een grote rel op het forum.

Bram is volstrekt ten onrechte beschuldigd van "oplichting". Inmiddels weet ik precies wat er aan de hand is geweest. Bram is van plan dat hier binnenkort zelf op te schrijven. Nu al weet ik zeker dat bij sommigen het schaamrood diep op de kaken zal staan.

Harrie (en enkele anderen) had het steeds bij het rechte eind: als je de omstandigheden niet precies kent, hou dan je klep op dit (ooit zo gezellige) forum.

Voor de forumleden die de hele zaak tot dusver hebben gemist: wees maar blij, want je hebt er niks aan gemist. Zeer onverkwikkelijk. En demotiverend voor mij. Dit forum is liefdewerk-oudpapier, dat mij al jaren een beetje geld en veel tijd kost (dat mag, doe ik bewust, want het is/was leuk, tot dusver).

Als er op het forum dingen gebeuren waarvan ik oordeel dat er op moet worden ingegrepen, dan doe ik dat. En op de manier van mijn keuze. Wees gerust, meestal is dat op basis van berichten die ik krijg van andere forumleden. Maar met de jury wordt dus niet gecorrespondeerd.

Mocht iemand zich daarin niet kunnen voegen, dan staat het 'm volstrekt vrij dit forum te verlaten. In zeer ernstige gevallen, zoals verbale bedreiging, volgt verwijdering van het forum. Onherroepelijk.

ZAAK GESLOTEN :!:
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor MarcelB » 27 jan 2009, 11:10

Mark,

Je verteld niet de volledig waarheid. Je wijzigd je eigen berichten, waardoor anderen niet kunnen zien hoe jouw reactie is geweest.

gr. Marcel
Afbeelding

De Modelauto eXpert

Peugeot 508 SW Executive 1.6THP 2011
+ Peugeot 308 5-deurs Blue Lease Premium 1.6 BlueHDi 2014 (Lesauto)
Avatar gebruiker
MarcelB
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 03 mei 2004, 22:04
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Mark » 27 jan 2009, 11:14

Marcel zit niet te zuigen, ik ga er niet op in. Laat anderen hun eigen oordeel vellen. Eén ding dan op jouw insinuatie: niets wat ik gedaan hebt, rechtvaardigt de verbale bedreiging aan mijn adres. Zie het bovenstaande, als jij het hier niet OK vindt, ben je volkomen vrij te gaan.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor MarcelB » 27 jan 2009, 11:17

Kijk dat bedoel ik nou, alleen tegen Frank heb je het in een iets hardere bewoording in de PB gezet, Waarop Frank volledig door het lint is gegaan.

Het zou je sieren, wanneer je Frank weer de rechten op dit forum teruggeeft.
Afbeelding

De Modelauto eXpert

Peugeot 508 SW Executive 1.6THP 2011
+ Peugeot 308 5-deurs Blue Lease Premium 1.6 BlueHDi 2014 (Lesauto)
Avatar gebruiker
MarcelB
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 03 mei 2004, 22:04
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor MarcelB » 27 jan 2009, 11:28

Bedankt voor je actie Mark. Zodra er ook maar iets van kritiek komt, sta je gelijk klaar met een strafmaatregel en verwijder je mij maar als moderator.
Ik kan mij de reactie van Frank heel goed voorstellen.
Afbeelding

De Modelauto eXpert

Peugeot 508 SW Executive 1.6THP 2011
+ Peugeot 308 5-deurs Blue Lease Premium 1.6 BlueHDi 2014 (Lesauto)
Avatar gebruiker
MarcelB
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 03 mei 2004, 22:04
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Mark » 27 jan 2009, 11:56

406coupe schreef:Frank

Om vreemde misverstanden te voorkomen, want er zijn meer forumleden met die naam, het gaat in deze draad om voormalig forumgebruiker FrankV.
Laatst bijgewerkt door Mark op 27 jan 2009, 12:07, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16

Berichtdoor vreugden » 27 jan 2009, 18:44

Het is mijn allerlaatste bericht over alle "ellende en beroering" op het forum van het afgelopen weekend. Ik heb het allemaal perfect kunnen volgen en ook enkele keren gereageerd.
Mijn mening: Niets maar dan ook helemaal niets rechtvaardigt de bedreigingen die naar Mark zijn geuit. Zijn besluit na deze bedreigingen kan ik dan ook volledig begrijpen. Het was niet niets dat is geschreven!
Verdere discussie hierover vind ik zinloos en zonde van de energie. En ook nog eens sfeer bepalend.
Er zijn dingen gebeurd en er zijn consequenties aan verbonden.
Ik denk dat een ieder zich daar dan maar bij neer moet leggen bij het besluit van Mark dat nogmaals, m.i. terecht is.
Ik heb vooral moeite met het blijven "nadieselen" over dit onderwerp.
Mijn contactslot gaat over dit onderwerp nu echt uit!

Amen (= het zij zo!)
vreugden
 
Berichten: 1747
Geregistreerd: 01 jun 2004, 19:24

Wondere wereld

Berichtdoor Paull en Paulla » 27 jan 2009, 19:29

Mark schreef:ooit zo gezellige forum


Beste Mark,

Wat mij betreft is dit een onverkwikkelijk incident en mag de pret niet drukken.
Hulde en lof voor het draaiend houden van dit medium, voor en door
Peugeot adepten.
Incidenten zijn blijkelijk niet te voorkomen.
Laten we ons proberen te beperken tot de dagelijkse positieve kijk op de
wondere wereld van de (Peugeot) automobielen.

Met vriendelijke groet,
Paull
Onderschrift ... niet nodig.....
Afbeelding
Avatar gebruiker
Paull en Paulla
 
Berichten: 762
Geregistreerd: 21 sep 2005, 15:42

Berichtdoor GoodOldDiesel » 27 jan 2009, 20:53

Mark ik ben het volledig met je eens. Hoe het verhaal in elkaar zit dat weet bijna niemand dus bijna niemand kan erover oordelen.

Ik vond het zeer spijtig zoals het liep, maar dat heb je waarschijnlijk wel gelezen... persoonlijk had ik het ook even gehad met alles omtrent dit forum, maar door jouw kordaat optreden is de boel weer bijgetrokken.
GoodOldDiesel
 
Berichten: 1778
Geregistreerd: 13 jul 2005, 16:17
Woonplaats: WestGrungCity

Berichtdoor MarcelB » 27 jan 2009, 21:39

Jullie kunnen daar idd niet over oordelen. Jullie weten niet wat voor een mailtje Mark naar FrankV heeft gestuurd, waarna FrankV zo verschrikkelijk boos werd. Ik heb die mail wel gelezen en dat sloeg helemaal nergens op. Maar blijkbaar vinden jullie dat ok, dus ik hou mijn mond wel, helaas is het niet anders. Triest, diep triest deze reacties.

gr. Marcel

PS. We kunnen weer over naar de orde van de dag en dit topic mag wat mij betreft gesloten worden.
Afbeelding

De Modelauto eXpert

Peugeot 508 SW Executive 1.6THP 2011
+ Peugeot 308 5-deurs Blue Lease Premium 1.6 BlueHDi 2014 (Lesauto)
Avatar gebruiker
MarcelB
 
Berichten: 1914
Geregistreerd: 03 mei 2004, 22:04
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor Harrie » 27 jan 2009, 23:31

Mark heeft zowel zijn PB aan als de reaktie daarop van FV in dat topic gezet, velen hebben dat gelezen.
Na een tijd is het weer verwijderd omdat er door iemand negatief op werd gereageerd.
ik had een nieuw topic hier gestart, zondagavond, met uitleg over hoe en wat, nadat ik Bram heb gesproken.
Hem treft geen enkele blaam, gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
De rel was dus nergens voor nodig. te droevig voor woorden! :evil:
ik heb inmiddels via bemiddelingen e.e.a. geregeld en het komt wel goed met die bouwpakketjes.
grt, Harrie
Laatst bijgewerkt door Harrie op 27 jan 2009, 23:35, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor BRAM » 27 jan 2009, 23:33

Goedenavond medeforummers,

Gisterenavond, om 23.15 uur, werd ik door Harrie op de hoogte gesteld van een enorme rel , die zich afgelopen weekeinde op dit forum heeft voorgedaan.
Het ging over een mogelijk geval van oplichting via het forum.
Bovenaan dit topic heb ik eind december enkele bouwdozen aangeboden, waarop FrankV heeft gereageerd, en wij tot een overeenkomst zijn gekomen. Overhandiging zou plaatsvinden tijdens de nieuwjaarsreceptie in Maarssen. Diezelfde dag is mijn dochter ziekgeworden, en ligt zij nu nog steeds in het ziekenhuis. Op zo'n moment staat je hoofd wel ergens anders naar. Ik ben dus niet naar Maarssen afgereisd. Nog steeds is het hollen en vliegen naar het ziekenhuis, maar gelukkig voor haar en ook voor ons begint zij op te knappen.

In de afgelopen weken ben ik ook geconfronteerd met een heftige computerstoring, die Internet en email tijdelijk heeft platgelegd.

IKZELF HEB VAN DE REL OP HET FORUM NIETS MEEGEKREGEN, OMDAT DIT REEDS WAS VERWIJDERD, TOEN IK TERUGKWAM UIT HET ZIEKENHUIS.

Ik heb sinds vandaag het mailadres van FrankV ( dank Mark)en hem direct per mail om zijn adres gevraagd, zodat ik de bouwpaketten kan verzenden.

Voor alle duidelijkheid: Frank en ik hadden per PB contact gehad en overeenstemming bereikt. Tot uitwisseling van adres en/of tel.nr is het echter nooit gekomen.
Stom van mij en spijtig voor FrankV.

Aan allen die zich met de rel van afgelopen weekeinde hebben beziggehouden, kan ik alleen maar zeggen: reageer niet zo heftig als je de achtergronden niet kent, maar probeer, voor zover mogelijk, de partijen bij elkaar te krijgen. Houdt je anders volledig afzijdig!!!!!

ik wacht nu in spanning op een antwoord van Frank, en hoop jullie in ieder geval gerustgesteld te worden dat medeforummer Bram GEEN oplichter is.

Een heel prettige avond gewenst, en voor straks weltrusten.

Groet, Bram.

PS: SLUIT ALSTUBLIEFT DIT TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!
PEUGEOT 205 Forever 5-deurs 1995
PEUGEOT 205 Roland Garros 3-deurs 1992 EEN STERK NUMMER !!!!!!!!!
PEUGEOT 2008 Feline 1.6 120 pk 2014
Avatar gebruiker
BRAM
 
Berichten: 908
Geregistreerd: 10 okt 2004, 23:39
Woonplaats: Duiven

Berichtdoor vreugden » 27 jan 2009, 23:36

BRAM schreef:PS: SLUIT ALSTUBLIEFT DIT TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!


De daad bij het woord voegende!
Teun
vreugden
 
Berichten: 1747
Geregistreerd: 01 jun 2004, 19:24

Berichtdoor Mark » 27 jan 2009, 23:46

Zo, dan denk ik nu wel recht te hebben op het laatste woord. Dank voor het slotje Teun, maar daar kan ik als beheerder nog wel ff omheen ;-).

Zoals voorspeld: diep schaamrood voor alle kwaaddenkers/-schrijvers. Wat Harrie eerder al schreef, je kunt niet weten wat er allemaal aan de hand is en hoe logisch de verklaring achteraf zal blijken.

Bram veel succes met je meiske!

Dan tot slot voor Marcel:

Je schrijft: "Triest, diep triest deze reacties. ... We kunnen weer over naar de orde van de dag"...
En dat vind ik moeilijk, heel moeilijk te rijmen. Laat je medeforummers hier maar in stilte over oordelen. En reageer nu eens NIET (kan ook niet, want er zit een SLOT op). Voorgoed.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16


Keer terug naar Modelauto's aangeboden of gevraagd

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten