op zoek naar mijn auto

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

op zoek naar mijn auto

Berichtdoor rburgers » 17 aug 2007, 17:55

Dag allemaal,
Vandaag heb ik mij geregistreerd op dit forum. Niet omdat ik de bezitter ben van een mooie Peugeot maar omdat ik dat in t verleden ben geweest (204cabrio en 406break,406familiale) Ik koester dan ook goede herinneringen aan mijn oude auto's. Mijn allereerste auto was een peugeot. Als jongen van 19 kocht ik in Nijmegen in 1974 een tweedehandsje: een witte Peugeot204 cabrio. Inmiddels al wat jaren verder en wat wilde haren minder, ben ik geinteresseerd in de oude glorie. Via een kennis kwam ik te weten dat kentekens opgezocht konden worden etc. etc. Ik ben bij het RDW te rade gegaan en zag tot mijn verbazing dat mijn allereerste auto nog geregistreerd stond. Nu zou het leuk zijn als ik mijn allereerste auto nog kon bewonderen, aan mocht raken en evt zelfs terug kon kopen. Wie kan mij helpen aan adres,telnr o.i.d. van de huidige eigenaar van mijn allereerste auto: een witte Peugeot 204 cabrio, kenteken 10-00-JE (wat een mooi kenteken, vergeet ik nooit meer !!) Voor de goede orde: ik respecteer natuurlijk ieders privacy en zal zeer omzichtig en voorzichtig met alle gegevens omgaan; een hint in die richting kan ook bruikbaar zijn.
hopende op een mooi weerzien met "duizendje":

Rob Burgers
Doorn
rburgers
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 17 aug 2007, 17:38

Berichtdoor 307204XSI » 17 aug 2007, 19:13

In ieder geval alvast een tip; op de website www.mijnoudeauto.nl kun je volgens mij ook oproepen zetten, mocht het hier niet 1/2/3 lukken.
(enorm leuk om een blik te werpen op al die oude foto's!!!!)

Verder kun je met het secretariaat van de PCN contact opnemen en uitzoeken of de huidige eigenaar lid is van de PCN. (wie weet vindt je het leuk om zelf ook vast lid te worden???)

Tot slot zijn er de eerste en de tweede zaterdag van September, 2 belangrijke 204 evenementen, (zie het topic onder Evenementen) in het midden van het land, Austerlitz en Culemborg.

Misschien is het leuk om vast een kijkje te komen nemen??? Succes kan ik niet garanderen maar het is sowieso leuk. Zelf ben ik er ook en ik zal mijn ook voor je kijken.

gr,
AJ
OUI! c'est la deux-cent-quatre!
(avec le toit ouvrant)
Avatar gebruiker
307204XSI
 
Berichten: 1964
Geregistreerd: 10 apr 2007, 22:50
Woonplaats: Utrecht

Berichtdoor rburgers » 17 aug 2007, 19:53

Dank AJ. Ik ga zeker een kijkje nemen. Austerlitz is zelfs op fietsafstand.
rburgers
 
Berichten: 4
Geregistreerd: 17 aug 2007, 17:38

Berichtdoor Mark » 17 aug 2007, 21:41

Had ik eigenlijk niet verwacht, maar... er is nog een registratie bij de RDW!

Tik hier maar eens het kenteken in:
www.rdw.nl/nl/digitale_diensten/voor_vo ... online.htm

Hoopgevend. Een laatste APK-datum is niet bekend, wat zou kunnen inhouden dat het kenteken (langdurig) geschorst is.
Avatar gebruiker
Mark
 
Berichten: 2979
Geregistreerd: 17 maart 2004, 23:16


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 51 gasten