Jos en vrienden hebben een J7 gekocht

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Jos en vrienden hebben een J7 gekocht

Berichtdoor jossel » 06 jul 2007, 21:37

Wij zijn net nieuw, en zijn ook nog volledig nat achter de oren op autohebben-gebied... maar toch hebben we met z'n 7en een J7 gekocht..

mooie camperversie om een mooie vakantie mee te gaan vieren.. Volledig werkend gekocht maandje geleden nu wat kleine probleempjes met versleten remslang achter en defecte brandstof meter en een ruitenwisser knop die ook het loodje heeft gelegd..

maar dat mag de pret niet drukken..

dit is onze aankoop

Afbeelding


remmen is enige waar we op dit moment wat crisis management aan hebben vanwege de tijdsdruk van 3 dagen..

Maar in toekomst denk ik dat we wel hoop kunnen leren van dit forum!

voor wat ontwikkelingen wat betreft de vakantie gaan we proberen onze blog bij te houden..

www.nvandijk.com/blog
Laatst bijgewerkt door jossel op 06 jul 2007, 22:02, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
jossel
 
Berichten: 13
Geregistreerd: 02 jul 2007, 13:18

Berichtdoor Idranor » 06 jul 2007, 21:46

Leuke wagen! Jullie gaan met zn zevenen ermee op vakantie? Lijkt me wel wat krap. 8)

Hoe dan ook, zorg dat die remmen goed zijn voor je vertrekt want je wil absoluut niet dat er iets misgaat... :roll:

Verder heel veel plezier en ik hoop dat je (jullie) de J7 bevalt en je (jullie) m ook na de vakantie blijven waarderen! We zien graag de vakantiefoto's tegemoet. :wink:
305 SRDT (en nog wat andere eighties verantwoorde automobielen)

The 305 is still alive!
Avatar gebruiker
Idranor
 
Berichten: 2740
Geregistreerd: 05 sep 2005, 08:40
Woonplaats: Uithoorn


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 39 gasten