Even voorstellen Xander

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen Xander

Berichtdoor Xander81 » 30 dec 2023, 09:13

Een goedemorgen dames en heren,

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Xander 42 uit Soest.

In mijn autorijdendverleden al diverse auto’s gereden:

Privé:
- P206, 308, 406
- Citroën C5 V6, 2x 2.0
- Fiat Punto HLX, Renault Clio en Scenic, Deawoo Nubira, Fiat 500, Skoda Superb

Zakelijk:
- Diverse VW’s, Suzuki S-cross en diverse Suzuki Vitara’s

Door verandering van werkgever heb ik weer een privé auto aan moeten schaffen en heb eigenlijk een oude droom waar kunnen maken. Ik ben in het bezig van een Peugeot 607 3.0 V6 2005 (95-RP-JL), donker rood met beige kleur lederen bekleding. Na wat grondige poetsbeurten (met name het leer) staat ze er weer netjes bij. De volgende zaken moet ik alleen nog op zien te lossen (de prijs was hier ook naar).

- achterklep uitdeuken en opnieuw laten spuiten
- storing airbag (heb de stekkers onder de stoel al losgehad en ingespoten)
- storing vering (rondom de stokjes al goed ingespoten)
- raammechanieken weer goed invetten en gangbaar maken
- trekhaakkogel zien te bemachtigen (weet iemand waar je het merk van de trekhaak kan vinden? Betreft een verticaal afneembare)

Daarnaast wil ik de beruchte “groene monsters” (verwijzing naar het C5 forum haha) nog vervangen. Deze zweten nu iets.
Bluetooth interface inbouwen (komt vandaag als het goed is) en cosmetisch wat kleine dingen aanpakken.

Ik zal binnenkort even wat foto’s posten.

Is er hier iemand die in de buurt van Soest woont met een Lexia/diagbox om even mij 607 uit te lezen zodat ik weet om welke airbag het gaat en welke veerpoot?

Groetjes,

Xander
Xander81
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 30 dec 2023, 08:55

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 45 gasten