Peugeotrijder maar helemaal nieuw hier

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Peugeotrijder maar helemaal nieuw hier

Berichtdoor Franz » 14 sep 2020, 12:38

Hallo,
Ik ben Franz en ik ben nieuw hier. Wel nieuw op het forum maar niet wat betreft de Peugeot. Jarenlang in een verlengde Peugeot Partner gereden en nu een Peugeot Expert L2 uit 2015 aangeschaft met de bedoeling er mee te gaan kamperen. Hij gaat dus helemaal verbouwd worden is mijn bedoeling.
Het is mijn ervaring dat Experts van voor 2016 weinig terug te vinden zijn, zowel op de weg als op internet. Er zijn erg veel onderdelen te vinden voor Peugeot Experts met de vermelding: na 2016, alsof het daarna pas serieus is geworden. Vreemd vind ik wel.
Weet iemand een goede locatie om onderdelen te vinden en wetenswaardigheden uit te wisselen? Ik zou er graag van horen.
Groet,
Franz
Franz
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 14 sep 2020, 12:26

Re: Peugeotrijder maar helemaal nieuw hier

Berichtdoor Eric1974 » 14 sep 2020, 15:15

Hoi en welkom, de meeste zijn export of sloop ivm euronormen. (En vaak in de bouw een zwaar leven gehad)
In Engeland kom ik vaak minicampers op basis van berlingo/partner tegen.
Dus als je info over de minicampers zoekt zou ik met de .uk als zoekopdracht gaan werken. Succes!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Eric1974
 
Berichten: 27
Geregistreerd: 27 aug 2020, 19:37

Re: Peugeotrijder maar helemaal nieuw hier

Berichtdoor Le Lion » 31 okt 2020, 22:25

Welkom! Expert is een prima auto als basis voor een camper. Plaats gerust foto's om te delen!
Het leven is te kort voor saaie kilometers.
Avatar gebruiker
Le Lion
Moderator
 
Berichten: 686
Geregistreerd: 31 maart 2004, 08:21


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten