Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen

Berichtdoor RobFraiquin » 06 maart 2020, 15:52

Hallo ik ben Rob en ik rijd al jaren met heel veel plezier in mijn 306 1,8 sedan automaat. Jullie kennen dat vast wel, zo'n donkergroene. Mijn vrouw en ik gaan al 15 jaar naar dezelfde camping in Zuid Frankrijk en doen dat altijd met deze peugeot. Wat een fijne wagen. Helemaal verslaafd aan dat ding. Inmiddels staat de teller al bijna op 300.000 km!! 1 keer heb ik de koppakking vervangen en dat was een eitje. Daar houden wijj van. Lekker goedkoop zelf je dingen repareren. Op dit moment staat hij even stil omdat ik wederom de koppakking heb vervangen en er een lekje in het onderblok zit. Waarschijnlijk heb ik een bout gebruikt die net even te lang was. Dit ga ik zeker repareren. Voor nood heb ik even een tweede auto aangeschaft en je snapt natuurlijk dat dit ook een 306 1.8 automaat is. Alleen geen sedan maar een 5 duers. Rijdt net zo mooi en is ook 22 jaar oud.
Het leek ons leuk om deze ervaring te delen met jullie en ik zie dat we hier ook met vragen terecht kunnen.

Veel plezier met elkaar dus.

Groet,

Rob
RobFraiquin
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 06 maart 2020, 15:38

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten