Nieuw op het forum!

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Nieuw op het forum!

Berichtdoor Alico64 » 18 okt 2019, 20:39

Goedenavond allemaal,

Ik heb me zojuist aangemeld, omdat ik sinds kort weer een Peugeot rijdt. Om eerlijk te zijn ben ik niet per se een liefhebber van het merk, maar wie kruipt dat er langzaam in!
In de ruim acht jaar dat ik mijn rijbewijs heb, heb ik inmiddels een stuk of 10 auto´s in mijn bezit gehad, waarvan drie Peugeots. Ik ben begonnen met een Peugeot 306 1.6 XS Comfort, had een paar auto´s verder een Peugeot 206 1.9 XD, en ben nu aangekomen bij een Peugeot Partner 170C 2.0 HDI.

Ik gebruik deze auto voor mijn dagelijkse woon/werk verkeer, maar hobby ook wat aan met electronica e.d. Daarom ben ik gaan zoeken naar een bestelauto en kwam uiteindelijk bij deze Partner terecht. Er staat inmiddels bijna 300.000 km op, en ik heb totaal geen onderhoudshistorie op papier. De APK is voorlopig geen probleem, en er zijn volgens de vorige eigenaar recent nog dingen vervangen, maar toch wil ik deze bak weer in goede staat krijgen. Dat is ook de reden waarom ik me heb aangemeld. Ik hoop dit met jullie advies en te kunnen doen!
Ik sleutel zelf al een paar jaar aan mijn auto's, hoofdzakelijk aan Volkswagens, maar dan merk je toch snel dat Peugeot net even iets anders in elkaar zit. :)

Hieronder een foto van mijn Partner voor de mensen die het leuk vinden. Alle tips, ideeën e.d. zijn welkom, zowel functioneel als optisch wat opleuken. :)

Groetjes,
Arnold

Afbeelding
Alico64
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 18 okt 2019, 20:25

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten