Nieuw hier

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Nieuw hier

Berichtdoor Gertie » 07 nov 2018, 08:58

Hallo allemaal.
Sinds kort heb ik mijn 206 ingeruild voor een 207 met veel opties. Het is er een in de kleur Gris Shark (heb ik me laten vertellen.....) en het is een 3 deurs.
Het is er een met een FullMap Navigatie systeem, regensensor, lichtsensor (een Première Pakket) en een 1.6 VTI motor. Over die motor is er al het een en ander
gezegd en geschreven. Ik ga het afwachten. De eerste kilometers zijn veelbelovend en tot op heden ben ik er erg blij mee. De aflevering was wat minder bij de
leverende dealer, maar daar ga ik verder niet op in (behalve in een prive gesprek).
Er zijn wat kleine mankementen die (hopelijk) binnenkort worden opgelost.
Verder werk ik in Zwolle en woon met mijn eega in Dronten. De auto wordt dus gebruikt voor woon-werk verkeer. Als hobby's heb ik fotografie en biljarten, alhoewel dat laatste in het slop zit vanwege rugproblemen.
Zodra ik een mogelijkheid heb, zal ik een stel foto's plaatsen zodat jullie ook beeld bij het verhaal hebben. Verder vraag maar als je wat wil weten. Ik ga binnenkort op
het technische forum nog wel het e.e.a. zetten.
Tot voor zover.
Groeten Gertie
Gertie
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 07 nov 2018, 08:50

Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten