Even voorstellen: een 106 liefhebber

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen: een 106 liefhebber

Berichtdoor Nova88 » 19 sep 2018, 21:59

Hallo allemaal,

Ik ben Pieter, 30 jaar oud en ik ben sinds lange tijd fan van Peugeot. In de afgelopen jaren verschillende Peugeots gehad zoals een 106, 206 en 306. Echter in verband met omstandigheden bleven ze nooit lang in bezit.

Recent heb ik echter de voor mij perfecte Peugeot gevonden, althans qua uitvoering. Het betreft een zwarte Peugeot 106 met origineel lichtmetaal. Verder is hij van alle luxe voorzien met onder andere stuurbekrachtiging, airco, elektrische ramen en een trekhaak. De km-stand is met 200.000+ wel wat hoger dan ik hoopte maar ondanks dat is het mijn streven deze aankomende klassieker nog wel een tijdje in het straatbeeld te houden.

Voor mijn hobby ben ik graag aan het 3d ontwerpen dus naast regulier onderhoud wil ik ook de nodige verbeteringen 3d printen voor het interieur. Een korte samenvatting van wat ik wil gaan aanpakken de komende maanden;

- Bekerhouders ontwerpen en 3d printen voor de deurvakken
- Telefoonhouder ontwerpen en 3d printen, integreren in dashboard
- Kapotte sleutelbehuizing vervangen door een 3d print peugeot leeuw behuizing
- Distributieriem vervangen
- Nieuwe banden rondom (staat nu op merkloos rubber)
- Airco repareren
- Wat kleine dingetjes

Als er animo voor is zal ik met name van de 3d prints wel een update doen in dit topic,

Groeten,
Pieter

Afbeelding
Nova88
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 18 sep 2018, 21:59

Re: Even voorstellen: een 106 liefhebber

Berichtdoor pEus » 21 sep 2018, 09:57

Goed bezig :D

Succes met de werkzaamheden :!:
Avatar gebruiker
pEus
 
Berichten: 1769
Geregistreerd: 22 jun 2005, 18:24
Woonplaats: Waalwijk

Re: Even voorstellen: een 106 liefhebber

Berichtdoor Johan_309GTI16 » 21 sep 2018, 12:05

Leuke auto, heb zelf een 106 accent. Met de meeste optisch behalve stuurbekrachtiging. Moet bij mij ook de airco nog een maken. Veel plezier ermee. :D
Avatar gebruiker
Johan_309GTI16
 
Berichten: 121
Geregistreerd: 02 aug 2005, 13:41


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron